Iphone wekkerradio + dock dubbele usb? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik word 18 en ga volgend jaar op kot in leuven, ik ga mij dan als wekker een iphone wekkerradio + dock aanschaffen, nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone wekkerradio + dock dubbele usb?
Hallo,
ik word 18 en ga volgend jaar op kot in leuven, ik ga mij dan als wekker een iphone wekkerradio + dock aanschaffen, nu hadk hierover een vraagje, als ik dat dock in de stekker steek moetk steeds die eruit halen en in mijn pc steken, zou ik dit kunnen vermijden door gewoon een soort van usb splitter te kunnen aanschaffen dat er een richting men stekker gaat en 1 richting men pc? of is dit onmogelijk? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bedoel je de iPhone in de stekker steken het stopcontact?
Want als je je iPhone aan je PC doe laad het ook al op, dus zie ik het punt niet En bij een wekker radio heb je volgens mij geen USB, maar een 30-Pin Dock connector, dus daar heb je geen splitter voor. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone speaker + usb dock | fedor07 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 30-10-10 11:19 |
Wekkerradio met IPhone Dock | ErikvT | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 12-10-10 22:53 |
dubbele oplader/sync dock | vtr75 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 18-04-10 22:31 |
|
|