Iphone 3g start net meer op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iphoneclubbers, Aangezien ik mij iphone 3g ga verkopen, dacht ik vanmiddag: ik ws alle inhoud al, dan s dat al gebeurd! Sindsden start hij niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone 3g start net meer op
Iphoneclubbers,
Aangezien ik mij iphone 3g ga verkopen, dacht ik vanmiddag: ik ws alle inhoud al, dan s dat al gebeurd! Sindsden start hij niet meer op, hij blijft hangen op het scherm met het appeltje, ook itunes herkent hem niet meer, ook niet als ik hem in DFU zet! Fw is 4.1 en het ding is jailbroken en simlockvrij gemaakt dmv baseband 6.15 Iemand tips? Of de oplossing? Thx Nico
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) | Trax | iPhone algemeen | 15 | 24-11-12 13:37 |
Tweakers.net app, kan niet meer inloggen/reactie's plaatsen | Apple740 | iPhone Apps | 0 | 08-01-11 05:25 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
Net unlocked en nu geen KPN balkje meer in de balk | peetduck | Archief | 3 | 15-10-09 22:44 |
|
|