//

iphone op slot

iphone op slot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb sinds een tijdje probleem dat telefoon op slot gaat. Kan dan niet unlocken met schuifje. Wel als ik twee keer het uit knopje boven ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-01-08, 12:50
brandweerman's schermafbeelding
brandweerman brandweerman is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 12
Standaard iphone op slot

Heb sinds een tijdje probleem dat telefoon op slot gaat. Kan dan niet unlocken met schuifje. Wel als ik twee keer het uit knopje boven aan indruk.

Iemand zelfde ervaring, en hopelijk oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-01-08, 23:58
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brandweerman Bekijk bericht
Heb sinds een tijdje probleem dat telefoon op slot gaat. Kan dan niet unlocken met schuifje. Wel als ik twee keer het uit knopje boven aan indruk.

Iemand zelfde ervaring, en hopelijk oplossing?
Dus als je twee keer de on/off knop hebt ingedrukt dan reageert het scherm wel weer op beweging?
__________________
___________________________________________________________________________________________
"Will Work For Bandwidth"
  #3  
Oud 03-01-08, 00:16
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Summerboard probleempje misschien? (als je dat hebt geinstalleerd)
Ik heb namelijk met vele anderen ook ongeveer hetzelfde probleem soms
  #4  
Oud 03-01-08, 09:01
brandweerman's schermafbeelding
brandweerman brandweerman is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 12
Standaard

Crunch : inderdaad, als ik aan/uit knop twee keer indruk reageert schuifje wel weer.

Amp: Ik heb summerboard niet geinstalleerd. Zet het er wel even op, even proberen, werkt het niet, gooi ik het er weer af.

Mocht iemand dit ook hebben gehad en opgelost hebben, hoor ik het graag.
  #5  
Oud 04-01-08, 00:29
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Als ik het goed begrijp heb je dus sinds kort dat de Iphone automatisch Lockt?

Dit had je dus eerst niet?
En als je scherm zwart is (Iphone dus ook gelockt) druk dan eerst eens op de home knop en doet de "slide to unlock" het dan wel normaal?
  #6  
Oud 04-01-08, 10:26
brandweerman's schermafbeelding
brandweerman brandweerman is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 12
Standaard

Hai Crunch,

in het begin had ik dit niet en inderdaad, als scherm zwart is en ik 'm met de home knop weer aanzet kan ik schuifje niet bewegen.
Moet ik aan/uit knopje weer twee keer indrukken en dan kan ik wel unlocken.

Heb me ondertussen suf gezocht, maar lijkt alsof ik hier geen oplossing voor ga vinden.
Ik ga 'm als ik tijd heb updaten naar 1.1.2 en dan weer unlocken en alles er weer op zetten.
Wil 'm ook in het nederlands hebben nl. Nog tips hoe dit alles zo goed mogelijk te doen? Heb het vorige keer met handleiding hacktheiphone gedaan.
  #7  
Oud 04-01-08, 10:28
Guest-20201108204737
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Kijk even in de wiki staan verschillende handleidingen, daarna zou ik gewoon de repo van ifoneguide ofzoiets toevoegen die hebben app die automatisch alles nederlands voor je maakt
  #8  
Oud 04-01-08, 10:31
brandweerman's schermafbeelding
brandweerman brandweerman is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 12
Standaard

bedankt Qeshm,

ga meteen proberen, zal wel berichten hoe het afloopt, altijd handig voor anderen.
  #9  
Oud 09-01-08, 14:02
wavanburen wavanburen is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 11
Standaard

Ik heb sinds zojuist een probleem dat er erg op lijkt.

Ik heb een 1.1.1 8GB US iPhone. Opeens functioneert de slider in het geheel niet meer. Ook resetten middels 10 sec. Home Button+Power Button geeft geen oplossing: na een herstart volgt de slider nog steeds niet.

Wie weet een oplossing? Of althans een mogelijkheid om uberhaupt weer in m'n iPhone te komen?
  #10  
Oud 09-01-08, 14:07
brandweerman's schermafbeelding
brandweerman brandweerman is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 12
Standaard

Klinkt als identiek aan mijn probleem. Als je aan/uit knop twee keer
snel indrukt kun je bij mij de slider wel openen.

Heb je mischien pas geleden iets geinstaleerd of gewijzijgd in je instellingen?
  #11  
Oud 09-01-08, 14:27
wavanburen wavanburen is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 11
Standaard

Bij mij werkte 2 keer de aan/uit knop indrukken niet. Heb het echter niet snel achter elkaar geprobeerd.

Het gekke is: mijn probleem is vanzelf overgegaan. De slider werkt weer en ook de slider om 'm uit te zetten reageert weer.

Ik heb het vermoeden dat het probleem ontstond toen ik de iPhone van de lader loskoppelde. Maar waarom het over is en wat er aan de hand was. geen idee.
  #12  
Oud 11-01-08, 21:41
wavanburen wavanburen is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 11
Standaard

Het probleem is weer teruggekomen,maar nu in verergerde vorm: Het gaat niet meer vanzelf voorbij en ik kan dus niet meer in m'n iPhone komen. De unlock slider werkt niet. Uitzetten werkt ook niet want de Power Off Slider werkt eveneens niet.

Een harde reset (middels Home Button + On/Off) geeft geen soelaas: Hij reset zichzelf wel, maar daarna kan ik er nog steeds niet in.

De phone synced nog wel met iTunes dus hij doet nog wel *iets*, maar iedere bediening via het scherm faalt.

Wel opmerkelijk: Als ik twee keer snel de Home Button indruk krijg ik een iPod control te zien. Terwijl ik dit NIET zo heb ingesteld (hij staat ingesteld om na 2x snel op Home Button te drukken naar z'n Favorites te gaan). Dit doet me vermoeden dat het probleem wellicht veroorzaakt wordt de MobileScrobbler waarvan ik laatst de meest recente versie heb geinstalleerd. Andere laatst recent geinstalleerde app is Listen.

Graag ideeen / oplossing.
  #13  
Oud 20-01-08, 15:37
alo-b alo-b is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Dicht bij den haag
Berichten: 150
Standaard

ik heb hetzelfde probleem+(

zelfs precies hetzelfde. 2 keer home indrukken, krijg ik ook een ipodje.
staat ook vergrendelt, uit zichzelf.

niks erop gezet niks veranderd.

eerst was het gewoon een dag wachten en hij deed het weer. nu doet die het gewoon hellemaal niet meer.
ook reseten werkt niet. ben ten einde raad.

Laatst gewijzigd door alo-b; 20-01-08 om 15:45.
  #14  
Oud 22-01-08, 22:12
wavanburen wavanburen is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 11
Standaard

Poog hem om te ruilen in een US Apple Store. Maar daar beginnen ze te zeuren omdat er geen originele AT&T kaart in zit (heb ik niet meer) en ze zeggen zelfs dat als een iPhone geunlocked is, deze na enige weken dit soort problemen gaat vertonen. Onzin natuurlijk lijkt me.

Maar goed. Schiet ik nu niets mee op. Heeft iemand toevallig nog een originele Apple/AT&T SIM te leen?
  #15  
Oud 22-01-08, 23:14
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Het lijkt er op dat het een hardwarematig probleem is, met andere woorden: het scherm moet vervangen worden. (mits alles is geprobeerd, zoals herstellen, alle programma's verwijderen, updaten, downgraden etc) Er is nog iets wat jullie kunnen proberen maar dat is wel iets wat je als LAATSTE moet doen! Eerst alle mogelijke softwarematige oplossingen proberen.

Kijk even naar deze handleiding, dit is een manier om de gevoeligheid van je touchscreen te verhogen, zo is er een grote kans dat de Iphone weer functioneert.

Let op!: voor sommige mensen helpt dit perfect, maar is altijd een kans dat het touchscreen vervangen moet worden. (Als dit niet helpt)

Laatst gewijzigd door crunch81; 23-01-08 om 20:46.
  #16  
Oud 23-01-08, 00:00
wavanburen wavanburen is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 11
Standaard

Ja, leuk. Maar de gevoeligheid aanpassen kan alleen denk ik via het scherm, en dat weigert geheel. Of kan het ook op een andere manier?
  #17  
Oud 23-01-08, 01:32
sabatie sabatie is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 162
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wavanburen Bekijk bericht
Ja, leuk. Maar de gevoeligheid aanpassen kan alleen denk ik via het scherm, en dat weigert geheel. Of kan het ook op een andere manier?
wacht voordat je zoiets gaat doen want anders kan het moeilijk worden om er nog mee om te gaaan het lijkt bij jullie allebei een software probleem
doe dit:
AANUIT knop en terug knop in drukken zodra scherm zwart word (na een paar sec) alleen aanuitknop loslaten (wel voordat je begint ff aansluiten en itunes opstarten
itunes herkent dat iphone moet worden gerestored
let op shift indrukken en REstore klikken en restore naar 1.12!!!!
daarna deze handleiding volgen dan komt alles goed
iClarified - iPhone - How to Activate and Jailbreak Your OTB 1.1.2 iPhone Using Windows
  #18  
Oud 23-01-08, 20:44
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wavanburen Bekijk bericht
Ja, leuk. Maar de gevoeligheid aanpassen kan alleen denk ik via het scherm, en dat weigert geheel. Of kan het ook op een andere manier?
Je hebt het artikel niet gelezen.....
  #19  
Oud 23-01-08, 20:47
crunch81's schermafbeelding
crunch81 crunch81 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 386
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sabatie Bekijk bericht
wacht voordat je zoiets gaat doen want anders kan het moeilijk worden om er nog mee om te gaaan het lijkt bij jullie allebei een software probleem
doe dit:
AANUIT knop en terug knop in drukken zodra scherm zwart word (na een paar sec) alleen aanuitknop loslaten (wel voordat je begint ff aansluiten en itunes opstarten
itunes herkent dat iphone moet worden gerestored
let op shift indrukken en REstore klikken en restore naar 1.12!!!!
daarna deze handleiding volgen dan komt alles goed
iClarified - iPhone - How to Activate and Jailbreak Your OTB 1.1.2 iPhone Using Windows
Ok, dat bedoel ik ook, eerst alle mogelijke softwarematige oplossingen proberen, de handleiding is een laatste redmiddel.
  #20  
Oud 24-01-08, 01:45
sabatie sabatie is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 162
Standaard

houd ons op de hoogte of het is opgelost.....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 op slot jurriaanl iPhone algemeen 1 18-12-10 20:32
iPhone 3GS Automatisch slot GuusJ iPhone algemeen 3 09-10-09 22:26
iPhone 1e gen.: iphone op slot na restore arcovandermeij Unlock 14 29-01-09 17:21
SIM Card Slot for iPhone 3G white Haagze sf2 iPhone accessoires en onderdelen 2 18-08-08 17:30
automatisch slot pjwalet iPhone algemeen 2 05-05-08 14:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:06.