Iphone 4 waarschijnlijk overleden?

Iphone 4 waarschijnlijk overleden? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forummers, Mijn 3 maanden oude iPhone 4 32Gb heeft helaas de geest gegeven. Het volgende is aan de hand: Gebeurde tijdens downloaden van (grote) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17 June 2011, 11:47
Smartje74's schermafbeelding
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 32GB (Wit) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 16 June 2011
Berichten: 6
Standaard Iphone 4 waarschijnlijk overleden?

Beste forummers,

Mijn 3 maanden oude iPhone 4 32Gb heeft helaas de geest gegeven. Het volgende is aan de hand:

Gebeurde tijdens downloaden van (grote) apps
Toestel wordt erg warm
Scherm wordt groen/bruin
Groen en blauwe horizontale lijnen in scherm
Toestel valt uit
Oneindig opstarten
Komt niet uit recovery
Scherm wisselt soms van zwart naar wit
In iTunes gaf hij geen IMEI nummer. Mac adres ook onbekend

De volgende errors zijn voorbij gekomen in iTunes:

Error 23, 28, : These errors may indicate a hardware issue with your device. Follow the steps in this article. Also attempt to restore while connected with the white USB Dock Connector cable that shipped with your device, on a known good computer and network to isolate this issue to the device. The MAC address being missing or the IMEI being the default value, (00 499901 064000 0), can also confirm a hardware issue. Out-of-date or incorrectly configured security software can also cause these errors.

Error 1611: This error may indicate a hardware issue with your device. Follow the steps in this article. Also attempt to restore while connected with a known-good 30-pin Dock Connector cable, computer, and network to isolate this issue to the device. The MAC address being missing or the IMEI being the default value (00 499901 064000 0) can also confirm a hardware issue. Out-of-date or incorrectly configured proxy or security software, such as FoxyProxy, can cause error 1611. To troubleshoot third-party security software, follow these steps.

Error 1002, 1011, 1012, 1014: These errors may indicate a hardware issue with your device. Follow the steps in this article. Also attempt to restore while connected with a known-good 30-pin Dock Connector cable, computer, and network to isolate this issue to the device. The MAC address being missing or the IMEI being the default value (00 499901 064000 0) can also confirm a hardware issue.

Error 9: This error occurs when the device unexpectedly drops off the USB bus and communication stops. This can occur if the device is manually disconnected during the restore process. This issue can be resolved by performing USB isolation troubleshooting, using a different USB dock-connector cable, trying another USB port, restoring on another computer, or by eliminating conflicts from third-party security software.

Na >20 keer proberen te recoveren met error 9 is het 1 keer gelukt te restoren. Na enkele uren gebeurde hetzelfde. Een geslaagde restore is dus geen oplossing, het defect zal zich herhalen.

Ook contact met Apple gehad, na bijna een uur alles proberen was de conclusie van Apple dat het toestel vrijwel onherstelbaar was.

Straks wordt ie opgehaald door Proassist. Als ik zo de spookverhalen lees ben ik 'm voorlopig wel even kwijt vrees ik...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17 June 2011, 11:55
wouter1981's schermafbeelding
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 16GB (Goud) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 25 July 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.990
Standaard

Je hebt ook geprobeerd te herstellen via DFU mode?
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 17 June 2011, 12:01
Smartje74's schermafbeelding
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 32GB (Wit) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 16 June 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Je hebt ook geprobeerd te herstellen via DFU mode?
Ja alles geprobeerd, ook met Apple aan de lijn. DFU, verschillende pc's, verschillende iTunes en noem alles maar op.
  #4  
Oud 17 June 2011, 12:38
wouter1981's schermafbeelding
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 16GB (Goud) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 25 July 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.990
Standaard

Dan zal je toestel inderdaad wel kapot zijn. Hoop dat je snel een nieuwe hebt.
  #5  
Oud 17 June 2011, 13:03
Smartje74's schermafbeelding
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 32GB (Wit) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 16 June 2011
Berichten: 6
Standaard

Dat hoop ik zeker ook. Lees genoeg verhalen van 8 weken... Wat is trouwens een refurbished toestel? Eentje die ook gerepareerd is of bijv. 1 die door een klant is teruggebracht binnen de wettelijke "zicht termijn" van 7 dagen?
  #6  
Oud 17 June 2011, 13:11
wouter1981's schermafbeelding
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 16GB (Goud) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 25 July 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smartje74 Bekijk bericht
Dat hoop ik zeker ook. Lees genoeg verhalen van 8 weken... Wat is trouwens een refurbished toestel? Eentje die ook gerepareerd is of bijv. 1 die door een klant is teruggebracht binnen de wettelijke "zicht termijn" van 7 dagen?
Kijk hier maar eens naar de uitleg van Apple over refurbished products:

Refurbished*and*Clearance iPod, iPad, & Mac Products - Apple Store (U.S.)
  #7  
Oud 22 June 2011, 14:34
Smartje74's schermafbeelding
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 32GB (Wit) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 16 June 2011
Berichten: 6
Standaard

Ik heb van Proassist te horen gekregen dat, gezien de klachten, het toestel naar een ander gecertificeerd bedrijf dan Solid Vision is gestuurd. Maar de naam daarvan mag ik niet weten.... Iemand dit eerder meegemaakt?
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone overleden? iemand ervaring? clairecynthia Archief 3 30 March 2011 19:54
Help!!!! Iphone overleden sammie82 iPhone algemeen 4 6 July 2010 19:50
iPhone 3Gs overleden..? Símon iPhone algemeen 21 12 September 2009 16:03
HELP! Iphone is overleden Marccus Archief 0 22 December 2007 23:03
Iphone overleden erwin78 Unlock [archief] 5 2 December 2007 22:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:40.