iPhone kopen @ Marktplaats discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Yo! Ik zag net een mooie aanbieding van een iPhone op marktplaats. Marktplaats.nl > iphone 4 gebruikt mooie staat - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone kopen @ Marktplaats
Yo!
Ik zag net een mooie aanbieding van een iPhone op marktplaats. Marktplaats.nl > iphone 4 gebruikt mooie staat - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone Maar het lijkt me een beetje te mooi om waar te zijn. Hoe kom ik erachter of dit wel een echte is? Ik heb inmiddels gemaild, en hij zegt dat je er ook garantie op hebt. Maar ophalen is niet mogelijk want hij is niet thuis. Thx! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat is wel erg goedkoop. Misschien best eerst wat extra foto's vragen? En sowieso ophalen zodat je zeker bent dat je niet opgelicht wordt.
|
|
|||
|
|||
Ja, ik heb al foto's en filmpjes gevraagd, maar nu krijg ik niks terug...
Ze zij wel dat ze 'm ook voor 150 weg deed.... |
|
||||
|
||||
Kan natuurlijk nooit zo'n prijs. En dan ook nog zonder problemen 25% zakken met de prijs? Lijkt me duidelijk.
|
|||
|
|||
Dat dacht ik ook....
En ook al niet terugmailen....................... Ik ga denk ik gewoon een iPod Touch halen, aangezien ik helemaal geen geld heb voor een iphone. Wilde ik al gaan doen, totdat ik dit tegenkwam. |
|
||||
|
||||
Steek er inderdaad geen tijd in. Je wint er niks mee. Kan je alleen maar geld kosten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 kopen via marktplaats garantie? | Dutchdude24 | Koopinformatie Nederland | 7 | 02-06-11 21:33 |
Mijn vriendin wil een iPhone kopen via marktplaats | jeroenski | Koopinformatie Nederland | 12 | 23-04-10 22:14 |
iPad kopen op Marktplaats | baltar | Koopinformatie Nederland | 5 | 09-04-10 19:05 |
Heeft iemand ervaring met iPhone kopen in Gent bij ene Olivier (van marktplaats)? | jasperswart | Koopinformatie België | 10 | 30-03-09 11:12 |
iPhone 3G 8GB Via Marktplaats kopen..? | Dazzle | Koopinformatie Nederland | 7 | 16-01-09 01:07 |
|
|