//

iphone op slot

iphone op slot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, heb nog steeds het probleem dat ik twee keer de aan-uit knop moet indrukken om te kunnen unlocken. Word er ontzettend chagerijnig van. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 03-03-08, 15:26
brandweerman's schermafbeelding
brandweerman brandweerman is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 12
Angry unlock knop werkt niet

Hallo allemaal,

heb nog steeds het probleem dat ik twee keer de aan-uit knop moet indrukken om te kunnen unlocken.
Word er ontzettend chagerijnig van. Moet 'm nu nl. steeds aan laten staan om tel. op te kunnen nemen en als ik 'm in jaszak stop en aan laat staan is erg onhandig.Heb al geprobeerd te downgraden maar lukt ook niet, krijg ik steeds foutmeldingen. Independence werkt ook al niet.
Iemand een oplossing? Of dezelfde ervaringen?
Hoor het graag.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #22  
Oud 20-03-08, 17:52
brandweerman's schermafbeelding
brandweerman brandweerman is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 12
Standaard

Hallo allemaal,

heb ondertussen m'n 1.1.4 phone gedowngraded naar eerste versie, de 1.0.2
Maar nog steeds moet ik m'n aan/uit knopje twee keer indrukken en dan pas kan ik unlocken. Erg vervelend.
Krijg de indruk dat het een hardware problem is. En daarom niet op te lossen, door mij in ieder geval niet.
Iemand al een oplossing.
Hoop snel dat er een versie 2 van de phøne komt in Nederland, met alternatief voor edge, koop ik die gelijk.

Ga 'm denk ik maar weer upgraden naar 1.1.4

groeten
  #23  
Oud 07-12-09, 00:09
kong84 kong84 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Standaard

Hi

Heb een simpele oplossing gevonden maar ben er nog niet achter wat exact het probleem is, wel een vermoeden.

Iphone aansluiten aan je computer - openen in itunes en klikken op iphone icoontje.
Bij "samenvatting" klikken op "universele toegang configuren". Bij zien: het vinkje zetten op "geen van beiden" i.p.v "voiceover".

en drukken op sychroniseren
Viola!

Laat me weten of dit ook oplost bij anderen.

Mvg J
  #24  
Oud 07-12-09, 11:49
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Ik had gewoon een programma in cydia (ben ff de naam kwijt was een app die je agenda etc op het lock scherm liet zien) gedownload die dat probleem gaf, iphone gereset en deze programma er niet meer opgezet en het probleem is verdwenen.
  #25  
Oud 22-06-11, 16:32
Karizm Karizm is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brandweerman Bekijk bericht
Heb sinds een tijdje probleem dat telefoon op slot gaat. Kan dan niet unlocken met schuifje. Wel als ik twee keer het uit knopje boven aan indruk.

Iemand zelfde ervaring, en hopelijk oplossing?

Ik had hetzelfde probleem, tevens had ik naast me batterij een ronde pijl met een slotje erin. ik heb het opgelost door middel van SBrotator
wat ik gedaan heb is activation method ingeschakeld door bijv. shake device te doen, iphone heen en weer geschud en het ronde pijl met slotje erin was weg en tevens werkt het schuifje weer normaal. Activation method weer uitgeschakeld. Hopen dat dit bij jouw ook werkt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 op slot jurriaanl iPhone algemeen 1 18-12-10 20:32
iPhone 3GS Automatisch slot GuusJ iPhone algemeen 3 09-10-09 22:26
iPhone 1e gen.: iphone op slot na restore arcovandermeij Unlock 14 29-01-09 17:21
SIM Card Slot for iPhone 3G white Haagze sf2 iPhone accessoires en onderdelen 2 18-08-08 17:30
automatisch slot pjwalet iPhone algemeen 2 05-05-08 14:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:04.