iPhone 4 restore probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik zit met het volgende probleem. Ik beschik over een iPhone 4, maar ik zou hem graag downgraden naar 4.0.1. Wat nu eigenlijk het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 restore probleem
Hoi,
Ik zit met het volgende probleem. Ik beschik over een iPhone 4, maar ik zou hem graag downgraden naar 4.0.1. Wat nu eigenlijk het probleem is, is dat ik bij het induwen van shift+klik (wat je moet doen wanneer je zelf je firmware wil selecteren in plaats van de fabrieksinstellingen te herstellen) op restore een firmware bestand moet kiezen met de extensie ipsw, maar in mijn gedownloade map (de 4.0.1 firmware) vind ik nergens een bestand terug met deze extensie. Hoe komt dit? Kan iemand me helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat komt omdat je Windows gebruikt met Internet Exploder.
Gebruik een andere browser om het ipsw bestand te downloaden. |
|
|||
|
|||
Ok, ik probeer het even met google chrome ...
Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
ik gebruik viir het downloaden van die bestanden firefox
|
|
|||
|
|||
Het downgraden lukt dus uiteindelijk niet. Ik krijg een foutmelding wanneer het proces klaar is ... Heeft iemand hier ervaring mee?
|
|
||||
|
||||
dat komt omdat je je shsh niet hebt opgeslegen hebt ofzo van fw 4.0.1
dat had je toen moeten doen en dan zou het gelukt zijn dus is het onmogelijk om te downgraden... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3g restore probleem ! (error 6 ) | koenstijnen | iPhone algemeen | 0 | 11-07-10 14:56 |
iPhone restore probleem | Sander.jorissen | iPhone algemeen | 2 | 07-07-10 09:32 |
iMob probleem na restore | Mansell | iPhone Apps | 0 | 22-03-09 18:05 |
Probleem met de restore firmware 2.0.1 | Tom11 | Archief | 1 | 17-09-08 20:50 |
restore van iphone na itunes probleem | BertvanHorck | Archief | 5 | 31-07-08 14:41 |
|
|