//

Behoud bestanden op Iphone voor reparatie

Behoud bestanden op Iphone voor reparatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 3GS en deze laadt niet meer op. Volgens de belcompany ligt het aan het oplaadpunt in de telefoon en dus niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-06-11, 17:21
manou manou is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Post Behoud bestanden op Iphone voor reparatie

Ik heb een Iphone 3GS en deze laadt niet meer op. Volgens de belcompany ligt het aan het oplaadpunt in de telefoon en dus niet aan de oplader. Ik wil de telefoon opsturen voor reparatie, maar als ik dat doe ben ik al mijn bestanden kwijt. De telefoon maakt namelijk ook geen verbinding met de pc, waardoor ik dus geen back up kan maken. Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik mijn bestanden kan behouden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-06-11, 17:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Geen backup = geen backup, helaas.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
€475,67 voor Reparatie iPhone! iPhoneSanderyt Odido (T-Mobile) 17 01-01-11 16:50
iPhone: Upgraden van 4.0 naar 4.1 met behoud van jailbreak en bestanden Yorannn Jailbreak 6 31-10-10 16:13
Iphone opsturen voor reparatie rafo Archief 4 22-05-10 00:22
Iphone restore voor reparatie evadless iPhone algemeen 12 09-06-08 14:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:58.