Behoud bestanden op Iphone voor reparatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 3GS en deze laadt niet meer op. Volgens de belcompany ligt het aan het oplaadpunt in de telefoon en dus niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Behoud bestanden op Iphone voor reparatie
Ik heb een Iphone 3GS en deze laadt niet meer op. Volgens de belcompany ligt het aan het oplaadpunt in de telefoon en dus niet aan de oplader. Ik wil de telefoon opsturen voor reparatie, maar als ik dat doe ben ik al mijn bestanden kwijt. De telefoon maakt namelijk ook geen verbinding met de pc, waardoor ik dus geen back up kan maken. Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik mijn bestanden kan behouden?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geen backup = geen backup, helaas.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
€475,67 voor Reparatie iPhone! | iPhoneSanderyt | Odido (T-Mobile) | 17 | 01-01-11 16:50 |
iPhone: Upgraden van 4.0 naar 4.1 met behoud van jailbreak en bestanden | Yorannn | Jailbreak | 6 | 31-10-10 16:13 |
Iphone opsturen voor reparatie | rafo | Archief | 4 | 22-05-10 00:22 |
Iphone restore voor reparatie | evadless | iPhone algemeen | 12 | 09-06-08 14:51 |
|
|