Safari downloads discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een vraag en kan deze niet in de wiki vinden.... Hoe sla ik bijvoorbeeld een afbeelding van een webpagina van internet op?ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Safari downloads
Hallo,
Ik heb een vraag en kan deze niet in de wiki vinden.... Hoe sla ik bijvoorbeeld een afbeelding van een webpagina van internet op?ik gebruik safari. Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar even zonder dollen volgens mij kan dit nog niet op je iphone. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Van dezelfde source iNetServices, een Safari-plugin om files te downloaden. Kijk even in de Wiki voor de juiste repo.
|
||||
|
||||
Jep...hier doe ik het al een tijdje mee...Wat het eigenlijk doet is het volgende...Wanneer je het opstart kun je een website opgeven door een zelf in te toetsen of het te kiezen uit je geschiedenis, em dat slaat hij dan gewoon op...Dus je opent een afbeelding via google bijvoorbeeld, en dan start je de app op, en dan kun je de laatste site opgeven bijv. www.google.com/images/ik-ben-de-koning.jpg en dat slaat ie op...Handige app en aan te raden...
|
|
|||
|
|||
Afbeelding van internet opslaan
Probeerde ik laatst eens een trukje vanop windows mobile uit: namelijk je vinger (bij windows mobile stylus dan ) op een afbeelding houden en dan krijg je een menutje, zoals rechtermuisknop bij windows.
Wel dit werkt allesziens toch al op een ipod touch, dus waarschijnlijk ook op een iphone he (als dit niet zo is mag dit topic natuurlijk gesloten worden) Dus gewoon even je vinger op een afbeelding houden en er komt een menutje (met maar 2 mogelijkheden dacht ik) waarin de mogelijkheid staat de afbeelding op te slaan! Ik heb trouwens gezocht op dit forum, maar kon geen topic vinden met dezelfde uitleg JVdV |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
DOwnloads Itunes | Silver-Apple | iTunes | 0 | 05-08-09 22:07 |
Downloads verplaatsen ? | acura-scott | Jailbreak apps en thema's | 3 | 31-03-09 15:51 |
Mobile Safari plug-in downloads files to your iPhone | LJJ | iPhone algemeen | 0 | 05-12-07 18:20 |
|
|