iPhone 4 + vocht = geen simkaart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb met mijn iPhone na een gevalletje teveel water gegeven geen simkaart herkenning meer... Eerst deed heel de telefoon het niet meer maar na ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 + vocht = geen simkaart
Ik heb met mijn iPhone na een gevalletje teveel water gegeven geen simkaart herkenning meer... Eerst deed heel de telefoon het niet meer maar na een aantal dagen drogen is de complete functionaliteit weer terug, scherm netjes etc. Alleen mijn simkaart wordt niet meer gezien. De simkaart zelf werkt nog wel, hij zit nu in een andere iPhone waar het prima werkt. Heeft iemand tips waar ik naar kan kijken of wat ik zou moeten doen?
alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
al een s helemaal open gehad om te kijken of er ergens geen corrosie zit? garantie ben je toch al kwijt indien je vochtpatches rood zijn.
|
|
|||
|
|||
Ja klopt, op garantie reken ik niet meer
Ik heb hem helemaal uit elkaar gehad, batterij eruit alles maar hij is volgens mij helemaal schoon... misschien toch nog maar eens een poging wagen! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mss zit er nog wat vocht tussen het connectortje? |
|
|||
|
|||
Ja is een goed plan, eens even kijken bij die reparatie services.
Dank je wel! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile | freediver007 | Unlock | 9 | 17-08-10 19:27 |
vocht in iphone | ceesihc | iPhone algemeen | 3 | 03-12-08 17:02 |
vocht onder touchscreen iPhone 3G | Y.S. | iPhone algemeen | 10 | 30-07-08 11:16 |
vocht in de iphone | humpfs | iPhone algemeen | 2 | 22-02-08 22:55 |
|
|