Ihpone 3G vastgelopen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) goedendag, ik heb een probleem...... gister heb ik een "nieuwe " iphone 3G overgenomen idd nieuw aan de buitenkant nu komt het, aanzetten en ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ihpone 3G vastgelopen
goedendag,
ik heb een probleem...... gister heb ik een "nieuwe " iphone 3G overgenomen idd nieuw aan de buitenkant nu komt het, aanzetten en ik krijg de de stekker en het itunes logo in beeld scherm wordt groen met bewegende pixels en streepjes in beelf itunes herkent de iphone en wil herstellem maar dat mislukt elke keer fout 1604 en 21 ik heb de dfu tips al geprobeerd, maar die werken niet wat is er nu nog mogelijk ? hij is voor mijn dochtertje, en die is begrijpelijk helemaal in tranen is er iemand die mij kan helpen in de buurt van ede of zeist ? ik wil er graag voor betalen alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ihpone de-jailbraiken voor garantie en downgraden voor nieuwe jailbreak | B4ZZY | Archief | 5 | 11-03-10 22:06 |
ihpone in herstelmodus maar mag niet herstellen!!!! | thewitten | iPhone algemeen | 3 | 18-12-08 22:57 |
1.1.4. vastgelopen | crazyman | Archief | 7 | 19-03-08 21:34 |
|
|