Komt er nog échte bluetooth voor de Iphone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag een werkende bluetooth functie op de iPhone [met alle soorten mobiels]. Komt die ook in ios5 of is daar een tweak in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Komt er nog échte bluetooth voor de Iphone?
Ik wil graag een werkende bluetooth functie op de iPhone [met alle soorten mobiels]. Komt die ook in ios5 of is daar een tweak in Cydis voor?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Punt is volgens mij, dat je niet veel aan bijv. bestands overdracht hebt. Ringtones van andere mobieltjes bijv. werken niet op de iPhone, Mp3 liedjes ook niet (in de iPod app, tenminste)
Foto's? Tja. Die zou je op zich moeten kunnen importeren in je fotorol, dat zou toch niet zo moeilijk moeten zijn, technisch. Of denk je aan nog heel andere voorzieningen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Filmpjes uit de filmrol kun je gewoon emailen hoor..
|
||||
|
||||
Citaat:
Wil je vanaf de iPhone een filmpje versturen dan ga je naar Foto's (tja...) -> filmrol -> kies filmpje -> tik het icoontje 'delen'. Maar dus niet via bluetooth. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Toch nog eens bluetooth probleem op iphone 4 | thongpoon | iPhone algemeen | 5 | 23-03-11 19:38 |
komt er nog een jailbreak voor 3.1.3 (3GS) | Jonhie | Archief | 1 | 04-03-10 15:30 |
|
|