rare grijze spiegelbalk onderin iphone scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo me kleine heeft met me iphone lopen klooien. en nu stonden alle apps door elkaar. die weer terug gezet maar nu staat er helemaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
rare grijze spiegelbalk onderin iphone scherm
hallo me kleine heeft met me iphone lopen klooien. en nu stonden alle apps door elkaar.
die weer terug gezet maar nu staat er helemaal onderin(bij het groene telefoontje) een soort grijze balk lijkt wel of die spiegelt en die apps bewegen nu ook niet meer met het beeld verschuiven . wie weet wat dit is? en hoe het veranderd kan worden ?! untitled.bmp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
1 - Laat je kind NOOIT met je iPhone spelen.
2 - Die grijze balk zit er standaard in en ja hij spiegelt 3 - Het Dock beweegt nooit mee, die staat altijd stil |
|
|||
|
|||
Ok blond haha thanks voor het antwoord ! Nooit opgevallen invm andere foto erop denk Ik !
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
grijze waas over scherm | lbvdv | iPhone algemeen | 0 | 25-12-10 11:14 |
Grijze vlek in scherm (2G) | richard250 | iPhone algemeen | 4 | 14-04-10 22:22 |
Grijze icon labels / grijze icoon tekst | Brul | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-12-09 22:02 |
Rare blauwe/grijze lijn langs Iphone 3g scherm?? | Bjornnijdeken | iPhone algemeen | 8 | 14-07-09 15:25 |
Rare lijnen op mn scherm | moessi | iPhone algemeen | 4 | 27-04-09 23:15 |
|
|