Update naar 4.3.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige topic werd verwijderd, handig, ik heb nog geen antwoord op mijn vraag, ook niet na het doorploegen van het forum. Situatie: 3GS, 06.15.00, 4.1., ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Update naar 4.3.3
Vorige topic werd verwijderd, handig, ik heb nog geen antwoord op mijn vraag, ook niet na het doorploegen van het forum.
Situatie: 3GS, 06.15.00, 4.1., simlockvrij, niet gejailbreaked. Kan hem niet upgraden naar 4.3.3. Kan dit alleen maar door te jailbreaken? Dat wil ik dus juist niet. Is er een andere optie? Iemand met een helder antwoord? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het vorige topic is niet verwijderd maar gesloten, net als dit.
De oplossing voor jouw foutmelding staat in het topic dat je daar en nu wordt aangereikt: http://forum.iculture.nl/f8/desktop/...or-3194-a.html Als je er daarmee niet uitkomt kun je in dat topic verder praten.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: update iPhone 3G naar 4.1 zonder modemfw update??? | hockeyboer | Jailbreak | 1 | 30-09-10 18:23 |
iPhone: update naar 4.0.1 kan je terug naar 3.1.2 | henrie69 | Jailbreak | 0 | 21-07-10 01:00 |
iPhone vastgelopen na update naar 1.0 naar firmwareversie 2.0 | Sabwar | Archief | 1 | 21-09-08 23:43 |
Probemen naar update via Itunes naar 1.1.4 | buffel | Archief | 2 | 02-03-08 20:56 |
|
|