Nieuwe Iphone via Tmobile Service discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone in de regen laten liggen. weet zeker dat het einde oefening is en hij is teruggegaan voor Service bij Tmobile met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe Iphone via Tmobile Service
Ik heb een Iphone in de regen laten liggen. weet zeker dat het einde oefening is en hij is teruggegaan voor Service bij Tmobile met ca 1mnd wachttijd.
Mijn vraag: Wat is goedkoper: 1)Na bericht dat het einde oefening is een nieuwe Iphone via Tmobile kopen (als dit kan). Nee, niet met een nieuw abonnement, gewoon ter vervanging. Of 2): gelijk naar een winkel gaan en een Iphone halen. Dit scheelt namelijk een maand wachttijd en als ik toch een nieuwe moet hebben doe ik het liever gelijk. 2 is sneller maar als er een extreem prijsverschil in zit wacht ik wel.... Stel ze kunnen de oude Iphone maken wat ik echt niet verwacht, kan ik hem altijd nog doorverkopen. Wie kan me adviseren want ik heb eigenlijk niet zoveel trek om een maand te wachten...... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen service ( Iphone 3gs "Tmobile") | Muharremaydin | Odido (T-Mobile) | 4 | 16-06-11 15:40 |
slechte service/reparatie bij Tmobile | tgstk2 | Odido (T-Mobile) | 10 | 04-04-11 23:00 |
untrasn0w unlock geen service tmobile simkaart | master | Odido (T-Mobile) | 7 | 25-08-09 22:59 |
3gs: geen service tmobile simkaart na unlock ultrasn0w | master | Odido (T-Mobile) | 0 | 24-08-09 14:57 |
Nieuwe iPhone, geen TMobile? | Archie | Koopinformatie Nederland | 5 | 16-01-09 00:19 |
|
|