vaste icoontjes verwijderen op iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij vertellen hoe ik vaste icoontjes (zoals die van de email) kan verwijderen? Ik gebruik mailpro omdat ik hotmail heb, het zou handig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vaste icoontjes verwijderen op iphone 4
Kan iemand mij vertellen hoe ik vaste icoontjes (zoals die van de email) kan verwijderen? Ik gebruik mailpro omdat ik hotmail heb, het zou handig zijn als ik het standaard mail icoontje zou kunnen verwijderen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
als je jailbreakt moet het kunnen maar zonder jailbreak zit je aan die icoontjes vast volgens mij... maarreuh hotmail kan ook gewoon met je iphone mail hoor (net nog helemaal uitgetypt dus hier een copy/paste:
|
|||
|
|||
vaste icoontjes kan je niet verwijderen alleen verbergen met de app poof
|
|
||||
|
||||
of je maakt een map aan waarin je de icoontjes zet die je niet wilt gebruiken en zet die op een pagina achteraan?
|
|
|||
|
|||
Ja het kan wel degelijk hoor maar alleen voor sommige Apps. Degene waarbij het mogelijk is zijn:
Safari Youtube Camera iTunes Hoe? ga naar: Instellingen --> Algemeen --> Beperkingen --> Schakel beperkingen in --> (voer beperkingencode in; standaard 0000) --> Selecteer de apps die je wilt beperken Meer is er niet mogelijk zonder jailbreak |
|
|||
|
|||
Wat is App Poof?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 juli 2011 om 09:03 ---------- Citaat:
Maar het email icoontje kan ik niet verplaatsen, of kan dat wel? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
de applicatie die noemt poof
daar kan je je icoontjes mee verbergen,als je sommige niet moet zoals dat van die aandelen (voor mij dan) |
|
||||
|
||||
Poof is alleen via cydia te verkrijgen en volgens het profiel heeft hij/zij geen jailbreak.
|
Labels |
icoon, iphone 4, mail, verwijderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
springjumps icoontjes verwijderen?? | koeke77 | iPhone algemeen | 0 | 25-09-09 10:16 |
Het verwijderen van icoontjes. | 2Kay | iPhone algemeen | 2 | 15-07-08 15:53 |
snelkoppeling-icoontjes verplaatsen/verwijderen?? | actionhost | Jailbreak apps en thema's | 15 | 05-05-08 19:00 |
Icoontjes van todayscreen verwijderen | blaugrana | iPhone algemeen | 6 | 02-11-07 22:34 |
|
|