Iphone zwart beeld een laatstreepjes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wilde mijn Iphone 4 vanmiddag uitzetten. Vanaf vanmiddag heb ik zwart beeld met een laatrondje. ( Streepjes in een rondje dat wit is.) Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone zwart beeld een laatstreepjes
Ik wilde mijn Iphone 4 vanmiddag uitzetten. Vanaf vanmiddag heb ik zwart beeld met een laatrondje. ( Streepjes in een rondje dat wit is.)
Ik probeer hem al de hele dag aan te krijgen maar het lukt niet. Ik heb het geprobeerd door de home en bovenste knop ingedrukt te houden, te verbinden met itunes en stroom maar niks werkt. Iemand hier bekend mee? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 juli 2011 om 17:18 ---------- ik heb de sim er ook al uitgehaald maar het beeld blijft hetzelfde. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 juli 2011 om 17:21 ---------- ImageShack® - Online Photo and Video Hosting Dit is mijn melding in itunes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dat probleem heb ik nu ook ! kan hem wel hard resetten maar dan krijg ik een schermpje dat de foon in veilig modus is opgestart omdat er iets gecrashed was...dan kan ik hem respringen maar dan blijft ie dus hangen op dat zwarte scherm met witte laad dingetje..
|
Labels |
problemen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3gs zwart beeld | damon93 | iPhone algemeen | 1 | 04-05-11 17:14 |
zwart beeld | sfenn | iPhone algemeen | 19 | 31-08-09 17:02 |
Zwart beeld | Dirk1987 | iPhone algemeen | 0 | 17-07-09 14:10 |
Iphone zwart beeld witte tekst? | necarten | iPhone algemeen | 1 | 21-07-08 12:38 |
Zwart beeld??? | necarten | Archief | 3 | 14-07-08 01:14 |
|
|