Iphone 3gs error29/restarten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello! na lange tijd maar eens een acc aangemaakt, ik heb een vraag, en dacht ooit n antwoord te hadden, maar dat was voor korte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3gs error29/restarten
Hello!
na lange tijd maar eens een acc aangemaakt, ik heb een vraag, en dacht ooit n antwoord te hadden, maar dat was voor korte duur, mijn iphone(3gs16gbJB) heeft blijkbaar de andere batterij waardoor ik niet kan updaten naar 4.x(draai nogsteeds 3.1.3) ik krijg error 29. ik had dit mbv recboot opgelost, ik had er 4.1 op, en hem snel gejailbreaked, maar toen startte mijn iphone elke 5 minuten opnieuw op, zelfs met jailbreak. kan iemand me helpen? of moet er toch echt gewoon een nieuwe batterij in? Groeten Martin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
helemaal niemand?
|
Labels |
batterij, error, restart |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Kan springboad niet restarten | Tr1bal | Jailbreak | 4 | 29-04-11 22:10 |
Nieuwe iphone 3gs, hoe krijg ik alles van mn oude iphone op mn 3gs? | chmderksen | Archief | 1 | 15-02-10 11:09 |
Twijfel; iPhone 3GS 16GB Belgie of iPhone 3GS 32GB USA | VeeGee | Koopinformatie België | 4 | 04-11-09 16:02 |
Softwarematig restarten of uitschakelen? | Falastine | iPhone Apps | 9 | 16-07-09 17:58 |
|
|