Wat is de beste firmware voor een iPhone 3G? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zelf een iPhone 4 maar heb een iPhone 3G 16Gb van een kennis gekregen. Welke firmware kan ik hier het beste op zetten? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat is de beste firmware voor een iPhone 3G?
Ik heb zelf een iPhone 4 maar heb een iPhone 3G 16Gb van een kennis gekregen. Welke firmware kan ik hier het beste op zetten?
Nu staat er 4.2.1 op maar hij loopt niet echt vloeiend. Laatst gewijzigd door jwh; 12-07-11 om 18:50. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat het laatste is haha
|
|
||||
|
||||
Mijn advies is om de laatste versie (4.2.1) erop te laten staan. Snel zal hij nooit meer worden. Zeker niet in vergelijking met de iPhone 4.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat is de beste twitter client voor op de iPhone? | Shorty007 | iPhone Apps | 131 | 18-02-14 16:53 |
beste firmware momenteel voor een eerste generatie | dendirk | Jailbreak apps en thema's | 1 | 11-09-10 16:30 |
Wat is het beste voor de accu? | rubenpeters | iPhone algemeen | 4 | 19-08-10 00:34 |
Beste firmware voor iPhone 2G | Thunderburt | iPhone algemeen | 0 | 21-07-10 10:52 |
Wat is de beste internet browser voor de Iphone? | Shorty007 | iPhone algemeen | 4 | 23-05-09 10:43 |
|
|