upgraden met kapotte sleepbutton discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoe kan ik mijn iphone upograden naar 4.3.3 als mijn sleepbutton kapot is. ik krijg namelijk een foutcode: 3914. waarschijnlijk moet ik hem dan in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
upgraden met kapotte sleepbutton
hoe kan ik mijn iphone upograden naar 4.3.3 als mijn sleepbutton kapot is.
ik krijg namelijk een foutcode: 3914. waarschijnlijk moet ik hem dan in dfu mode doen, maarja dat gaat niet... kan iemand instructie geven om hem te upgraden, en je kan nu toch met 4.3.3 jailbreaken met jailbreakme.com? zonder dat je weer je sleepbutton moet in drukken, dan kan je hem toch gewoon aan de lader doen en springt hij weer aan... ik heb een iphone 3gs firmware 4.2.1 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan RecBoot downloaden, dan je iPhone verbinden en klik dan op: Enter DFU mode, dan hoef je geen knoppen in te drukken, maar volgens mij moet je 3194 verhelpen door een regel te verwijderen uit de hosts file... Dit had ik precies ook zo
|
|
|||
|
|||
ik heb al zoveel geprobeert, uiteindelijk kreeg ik fout : 1015
dat heeft te maken met downgraden:S BTW: hij is gejailbreakt... naja was... ipad baseband die van 6.15 en hij staat nu op fw 4.1... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Firmware herstellen met kapotte homebutton | V70ORD5 | Jailbreak | 2 | 10-06-11 18:37 |
sleepbutton beetje verzonken.. | basboy12 | iPhone algemeen | 0 | 05-06-11 20:40 |
iPod touch: Jailbreaken Ipod Touch 2g met kapotte powerbutton | jm1996 | Jailbreak | 31 | 27-01-11 21:48 |
Sleepbutton kapot | Vroegevogel | iPad algemeen | 10 | 27-07-10 22:35 |
DFU met kapotte Power knop | von nim | iPhone algemeen | 66 | 26-05-10 19:22 |
|
|