sinds gister geen 3g meer? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ik heb sinds gister geen 3G verbinding meer,er staat in mijn statusbalk nu een 0(rondje). Heb al van alles geprobeerd..... Kan het mischien met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
sinds gister geen 3g meer?
hallo,
Ik heb sinds gister geen 3G verbinding meer,er staat in mijn statusbalk nu een 0(rondje). Heb al van alles geprobeerd..... Kan het mischien met het slechte weer te maken? wie kan mij helpen? alvast bedankt pascal |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hoort dit niet bij de providers?
ik had gister met KPN (in 020 en 050) ook vermindert 3g (qua snelheid) |
|
|||
|
|||
yes komt door het slechte weer,
heb er ook al een paar dagen last van |
|
|||
|
|||
In ieder geval even checken of je 3g in je menu aan hebt staan. Het kan inderdaad door het slechte weer komen.
Laatst gewijzigd door WDS001; 16-07-11 om 11:00. |
|
|||
|
|||
Had ik ook last van
probeer instellingen/algemeen/stel opnieuw in/ herstel alle netwerk instelling. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Exchange mail sinds gister niet werkend | deuxani | iPhone algemeen | 1 | 06-08-10 15:17 |
Help! geen 3g of gprs verbinding meer sinds ios 4... | borgqueenx | iPhone algemeen | 9 | 27-06-10 08:53 |
mijn iphone 3gs gister nieuw geen service en 3g internet doet het ook niet meer | silverhees | Odido (T-Mobile) | 5 | 22-03-10 11:31 |
sinds vandaag 15-01-2010 geen netwerk meer | walberg | Odido (T-Mobile) | 9 | 19-01-10 22:28 |
sinds paar weken plots geen Wi-Fi meer | evelyne_d81 | Wi-Fi | 1 | 16-05-09 16:38 |
|
|