contacten die ik toevoeg op iphone komen niet in exchange discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 4 met daarop twee exchange accounts. Een van deze accounts gebruik ik voor mijn contacten. Echter als ik een contact in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
contacten die ik toevoeg op iphone komen niet in exchange
Ik heb een iphone 4 met daarop twee exchange accounts.
Een van deze accounts gebruik ik voor mijn contacten. Echter als ik een contact in mijn iphone toevoeg komt deze op geen enkele wijze in mijn exchange account op de pc.... Ook als ik op mijn iphone zoek tussen de categoriën iphonecontacts dan vind ik desbetreffend contact niet terug, ook het importeren van simcontacten helpt niet. Iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
360 mailtjes die binnen willen komen.. | pdavie | iPhone algemeen | 5 | 19-08-10 08:33 |
Categorieen van contacten en exchange | vdbee | iTunes | 0 | 01-08-10 12:29 |
Repeating agenda items komen niet correct in Exchange | ASS-Ware | iTunes | 1 | 18-08-09 12:28 |
hoe krijg ik al die software die ik niet via installer kan loaden op me iphone?? | ronvemmerik | Archief | 1 | 29-02-08 01:33 |
|
|