waar vind ik het inbelnummer om te smsen op iphone 3GS?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik in het buitenland zit kan ik niet smsen. Heb al een paar keer met helpdesk gebeld, maar volgens hen moet ik gewoon kunnen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
waar vind ik het inbelnummer om te smsen op iphone 3GS??
Als ik in het buitenland zit kan ik niet smsen. Heb al een paar keer met helpdesk gebeld, maar volgens hen moet ik gewoon kunnen smsen. Uiteindelijk via technische dienst (waarschijnlijk) de oplossing...het inbelnummer voor smsen is niet goed, maar waar vind ik dat in godsnaam? Ben al 3 keer door alle instellingen etc heen geweest!
Kan iemand me helpen?? Tien |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En bij welke gsm-operator ben je? Kunnen andere mensen misschien hun bevindingen delen...
Ik heb nog nooit problemen gehad in het buitenland, noch met bellen, sms'en of data. (Mobile Vikings) |
|
|||
|
|||
Zit bij T-mobile, maar die snappen er ook niets van. Hebben alles al uitgepluisd, is niets wat 'blokkeert' of zoiets... is niet de eerste keer hoor, heb t al sinds ik bij T-mobile zit 3 of 4 jaar nu. En elke keer in buitenland baal ik als een stekker, maar thuis vergeet ik het te veranderen.
Maar dit moet de oplossing zijn...als ik dat inbelnummer maar kan vinden |
|
||||
|
||||
Het 'inbelnummer' zoals jij het noemt (volgens mij gaat het om het nummer van de SMS-centrale, niet?) is niet te veranderen op de iPhone zelf, maar wel via een oude Nokia of iets dergelijk.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
waar vind ik...? -> iphone app | mrgoolie | iPhone Apps | 11 | 07-02-10 00:50 |
Waar vind ik het? Update 1.1.3 => 2.2.0 | M.Sergio | Archief | 3 | 07-12-08 23:26 |
Brandstofprijzen belgië- vind waar tanken het goedkoopst is | whatnow | iPhone Apps | 1 | 27-07-08 21:08 |
Waar vind ik dock adapters voor iPhone 1.0? | Spikes | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 23-07-08 15:13 |
|
|