//

waar vind ik het inbelnummer om te smsen op iphone 3GS??

waar vind ik het inbelnummer om te smsen op iphone 3GS?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik in het buitenland zit kan ik niet smsen. Heb al een paar keer met helpdesk gebeld, maar volgens hen moet ik gewoon kunnen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-07-11, 00:00
tieneke32 tieneke32 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard waar vind ik het inbelnummer om te smsen op iphone 3GS??

Als ik in het buitenland zit kan ik niet smsen. Heb al een paar keer met helpdesk gebeld, maar volgens hen moet ik gewoon kunnen smsen. Uiteindelijk via technische dienst (waarschijnlijk) de oplossing...het inbelnummer voor smsen is niet goed, maar waar vind ik dat in godsnaam? Ben al 3 keer door alle instellingen etc heen geweest!
Kan iemand me helpen??
Tien
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-07-11, 09:32
BlankStar BlankStar is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Opwijk, België
Berichten: 189
Standaard

En bij welke gsm-operator ben je? Kunnen andere mensen misschien hun bevindingen delen...

Ik heb nog nooit problemen gehad in het buitenland, noch met bellen, sms'en of data. (Mobile Vikings)
  #3  
Oud 15-07-11, 21:57
tieneke32 tieneke32 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard

Zit bij T-mobile, maar die snappen er ook niets van. Hebben alles al uitgepluisd, is niets wat 'blokkeert' of zoiets... is niet de eerste keer hoor, heb t al sinds ik bij T-mobile zit 3 of 4 jaar nu. En elke keer in buitenland baal ik als een stekker, maar thuis vergeet ik het te veranderen.
Maar dit moet de oplossing zijn...als ik dat inbelnummer maar kan vinden
  #4  
Oud 15-07-11, 22:15
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Het 'inbelnummer' zoals jij het noemt (volgens mij gaat het om het nummer van de SMS-centrale, niet?) is niet te veranderen op de iPhone zelf, maar wel via een oude Nokia of iets dergelijk.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
waar vind ik...? -> iphone app mrgoolie iPhone Apps 11 07-02-10 00:50
Waar vind ik het? Update 1.1.3 => 2.2.0 M.Sergio Archief 3 07-12-08 23:26
Brandstofprijzen belgië- vind waar tanken het goedkoopst is whatnow iPhone Apps 1 27-07-08 21:08
Waar vind ik dock adapters voor iPhone 1.0? Spikes iPhone accessoires en onderdelen 2 23-07-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:43.