iPhone 4 Home Button. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Mensen, ik heb een vaag probleem met mijn iPhone 4. De home button werkt niet meer, tenminste hij werkt wel. Ik kan als de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 Home Button.
Hallo Mensen,
ik heb een vaag probleem met mijn iPhone 4. De home button werkt niet meer, tenminste hij werkt wel. Ik kan als de iPhone aanstaat er niks mee doen, maar ik kan mijn toestel wel in DFU mode zetten etc, ook een harde reset is mogelijk. Ik heb mijn iPhone herstelt, en maar via een jailbreak Multitasking gestures aangezet, er valt zo bijna niet mee te werken ik word er tenminste niet vroljk van haha. Wie weet mischien wat het probleem is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone home button kapot | ylona254 | iPhone algemeen | 1 | 04-06-11 02:13 |
Home Button klemt iPhone 4 | MartijnMIC | iPhone algemeen | 2 | 27-04-11 22:59 |
Speling bij de home button iphone 4 | Whistler | iPhone algemeen | 23 | 23-12-10 22:20 |
iPhone 4 - Home Button reageert niet goed | styloboy7 | iPhone algemeen | 3 | 24-09-10 13:52 |
IPhone 3GS home button software probleem | timon1989 | iPhone algemeen | 6 | 13-06-10 17:57 |
|
|