//

Iphone 4 flipt volledig

Iphone 4 flipt volledig discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren is de homebutton van mijn iphone 4 gestopt met werken. Als ik er op klik doet hij helemaal niets. Ik heb een aantal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-07-11, 04:42
arvidvp arvidvp is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Bredene, België
Berichten: 36
Standaard Iphone 4 flipt volledig

Sinds gisteren is de homebutton van mijn iphone 4 gestopt met werken. Als ik er op klik doet hij helemaal niets. Ik heb een aantal keer geprobeerd om deze volledig uit te zetten en terug op te starten maar de homeknop weigert gewoon dienst....

...Het ergst van al is dat deze nu vannacht volledig begint door te slaan. Om de 10 seconden ofzo slaat de spraakherkenning van mijn Iphone aan. Dan geeft hij het irritant geluidje van spraakherkenning en hoort vervolgens niets waarop ik een irritante computerstem te horen krijg. Ik kan hier helemaal niets aan doen. Ik heb nogmaals geprobeerd om deze uit en aan te doen maar dat helpt geen moer. Je kunt nu wel zeggen van ik schakel de telefoon gewoon uit, maar de iphone is mijn enigste wekker en ik zou binnen een tweetal uur moeten opstaan (via de wekker van mijn Iphone). Ik kom onnozel en denk eraan de iphone gewoon door de ruit te gooien!!!

Morgen in elk geval terug mee naar de leverancier...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-07-11, 09:07
jojo3436 jojo3436 is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 51
Standaard

Klinkt als een defecte homebutton. Die blijft kennelijk hangen en activeert zo de spraakherkenning.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 touchscreen flipt IvoJanssen iPad algemeen 7 26-05-11 22:28
Iphone 4 scherm flipt telkens aan. NLjorn iPhone algemeen 3 17-05-11 19:27
email flipt Sebab iPhone algemeen 0 06-08-10 14:20
iphone 3g flipt door! hi-tech iPhone algemeen 13 04-04-09 00:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:45.