Iphone laadt traag op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb hier al topics zitten afzoeken tot en met, maar nergens iets gevonden van men probleem. Ik heb een nieuw toestel (Iphone 4, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone laadt traag op
Beste,
Ik heb hier al topics zitten afzoeken tot en met, maar nergens iets gevonden van men probleem. Ik heb een nieuw toestel (Iphone 4, 32GB) aangekocht, 2de hands, maar perfect in orde, was zelfs nog nooit gebruikt door gebruiker (nieuw toestel gekregen na onherstelbare schade aan bluetooth en Wi-Fi). Dat toestel bezit ik dus nu. Na enkele dagen heb ik nu iets vreemds. Ik heb reeds een Iphone 4 gehad en die laadt normaal gezien volledig op binnen de 2 uur, mijn doet er maar liefst 3 of 4 keer zo lang over terwijl het verbruik ervan toch redelijk normaal lijkt. Wat kan hier de reden van zijn? Alvast bedankt Jasper |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kun je een andere lader lenen? Hier in huis was laatst bij een nieuwe iPhone de lader (stekker) kapot. Daarmee sluit je evt. uit dat het aan je iPhone ligt.
|
|||
|
|||
Met al 3 verschillende geprobeerd, het is de batterij. Echt vreemd!
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb een iPhone 4 16gb en hetzelfde probleem. Ik heb hem gisteravond in de oplader gestoken (rond 22:00) en nu is hij nog maar op 79% (11:41)!! En mijn batterij is ook heel snel leeg. (10 uur. Sinds volledig opgeladen) Ik heb gewoon een originele Apple oplader. Mvg Felix Laatst gewijzigd door FelixvanBeusekom; 31-07-12 om 17:02. |
|
|||
|
|||
ik heb dat ook ik heb een lader extra gekocht voor als ik bij mijn vriend blijf slapen..de originele gebruik ik thuis..deze ziet er exact hetzelfde uit maar laad ook trager op dan de originele.. hij was niet van apple maar ziet er exact hetzelfde uit en de zelfde opschriften..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone laadt niet op | Ullie | iPhone algemeen | 139 | 27-02-11 15:19 |
HELP, iPhone laadt niet meer op! | Erdg | iPhone algemeen | 5 | 11-02-11 12:07 |
Iphone laadt niet op | el.pasta | iPhone algemeen | 0 | 04-01-10 09:17 |
iphone laadt niet op (denk ik) | matty | iPhone algemeen | 2 | 22-12-07 15:35 |
|
|