contactpersonen weg na verwijderen mobile me discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag kwam ik erachter dat al mijn telefoon contacten op mijn Iphone weg zijn. Waarschijnlijk is dit gebeurd na het verwijderen van mijn Mobile Me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
contactpersonen weg na verwijderen mobile me
Vandaag kwam ik erachter dat al mijn telefoon contacten op mijn Iphone weg zijn.
Waarschijnlijk is dit gebeurd na het verwijderen van mijn Mobile Me account op mijn Iphone. Ik was bezig om mijn mail account van thuis en werk op mijn Iphone te zetten. Omdat ik een eigen Mobile Me account op mijn Iphone wil maken, heb ik de bestaande mobile me account (dat was een account van mijn dochter) verwijderd. Hoe kan ik mijn telefoon contacten terug halen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik hoop dat je ergens een PC hebt staan met een back-up bestand van je contact gegevens. Anders is het een moeilijk verhaal.
Misschien eraan gedacht om de MME account terug te zetten? |
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde gehad tijdje geleden, mobile me eraf gehaald en was ook mijn contacten kwijt.
Volgens mij heb ik mobile me er weer opgezet en toen had ik me contacten weer. Nu mijn extra vraagje hoe kan ik mobile me van me iphone halen zonder me contacten kwijt te raken? |
|
|||
|
|||
Contactpersonen weg na verwijderen mobile me.
Bedankt voor de reacties. Ik ga jullie suggesties uitproberen.
Groetjes, minervabron. |
|
|||
|
|||
Er komt straks waarschijnlijk een tool dat je alles van ME naar iCloud over kunt zetten. Tot die tijd laat ik ze ook nog naast elkaar syncen. Alle nieuwe contacten komen automatisch in iCloud, alle oude in ME.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contactpersonen zijn weg | Kaatje1975 | iPhone algemeen | 2 | 16-12-11 09:17 |
Hoe Live-Contactpersonen naar iPhone-Contactpersonen? | TheJoker | iPhone algemeen | 3 | 22-04-10 16:58 |
Contactpersonen weg | RodneyR | iPhone algemeen | 1 | 03-12-09 01:47 |
mobile me + 2 pc's + i-phone + contactpersonen | mees | iTunes | 0 | 09-01-09 12:50 |
Contactpersonen zijn weg? | jurjenvelthoen | iPhone algemeen | 3 | 03-11-08 17:16 |
|
|