Iemand al gezien "wit op zwart" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedeavond, Ik zit net een beetje te rommelen met 4.3.4 en kom bij "Instellingen --> Algemeen --> Toegankelijkheid" de optie "wit op zwart" tegen. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand al gezien "wit op zwart"
Goedeavond,
Ik zit net een beetje te rommelen met 4.3.4 en kom bij "Instellingen --> Algemeen --> Toegankelijkheid" de optie "wit op zwart" tegen. Ik schuif het schuifje om en zo heb ik ineens een heel leuk apart homescreen! Iemand dat al meer opgemerkt? Voor mij is het nieuw m.vr.gr. Jordy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
jah ....duh......heb men iPhone al dik 2 jaar en dit zat er toen al in.......
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Das nou net het mooie van APPLE's iPhone : Je blijft 'm ontdekken, mede dankzij die geweldige updates.........die ALTIJD vloeiend verlopen !!!!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
" Gesprek Mislukt" als ik iemand wil bellen. | iJob | iPhone algemeen | 29 | 03-04-11 21:04 |
probleem springboard steeds op "zwart" en niet wakker te krijgen | mdecocq | iPhone algemeen | 4 | 26-08-10 13:19 |
Wie ziet dit na het drukken op "home" na een zwart scherm? | Pear | iPhone algemeen | 4 | 13-06-10 23:09 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
1.1.2 Iemand een idee hoe je "Call forwarding" bij bellen uitzet? | lakes | Archief | 2 | 23-11-07 00:37 |
|
|