mogelijkheid om achtergrond in te stellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik had me iPod een haalf jaartje geleden gejailbreakt. Toen kon ik gewoon achtergrondi nstellen. Als je achtergrond ging kiezen, had je twee opties. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mogelijkheid om achtergrond in te stellen
Hallo,
Ik had me iPod een haalf jaartje geleden gejailbreakt. Toen kon ik gewoon achtergrondi nstellen. Als je achtergrond ging kiezen, had je twee opties. Voor achtergrond en voor de achtergrond van het unlock scherm. (ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel). Maar ik heb een week geleden me ipod nog een keer gejailbreakt, en nu kan dat niet meer. Ik heb m gewoon gejilbreakt, want ik kan wel gewoon apps vanuit ins*******us downloaden en spelen/gebruiken. Dus nu mijn vraag, wat heb ik verkeerd gedaan, en wat moet ik doe zodat ik wel weer gewoon mn achtergrond kan instellen. Alvast Bedankt. Ibrahim |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Dit kun je oplossen door je iPod opnieuw te jailbreaken. Je krijgt dan zoon lijstje waarop staat dat je cydia wilt installeren. In dat zelfde rijtje staat ook : multitasking actieveren en background wall paper instellen. |
|
|||
|
|||
Of je gaat naar Cydia en je download zToggle of MyOs. Daarmee kan je het ook activeren.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App om tijd in te stellen | borgqueenx | iPhone Apps | 4 | 22-11-09 09:35 |
Visual Voicemail is niet in te stellen. | Geqxon | iPhone algemeen | 9 | 14-07-09 15:53 |
iPhone: Missing mogelijkheid om APN settings in te stellen | dreamersteps | Jailbreak | 5 | 12-11-08 10:34 |
|
|