//

Batterij problemen iPhone 4

Batterij problemen iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In Nederland heb je dataroaming met een buitenlands abo maar niet met een Nederlands abo. In het buitenland heb je dan weer wel dataroaming met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 26-07-11, 22:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

In Nederland heb je dataroaming met een buitenlands abo maar niet met een Nederlands abo. In het buitenland heb je dan weer wel dataroaming met een Nederlands abo.

Zoek het woord roaming eens op in een Engels-Nederlands woordenboek.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 26-07-11, 22:17
LightPhoenix LightPhoenix is offline
• iOS 13.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 12
Standaard

Ik zal er morgen eens naar kijken, ik wil hem eerst een keer helemaal leeg laten lopen om te kijken of dit helpt. Bedankt voor de hulp ik houd jullie op de hoogte en als het niet werkt ga ik even bij de winkel langs.

Ik heb hem overigens sinds augustus 2010.
  #43  
Oud 26-07-11, 22:28
lolbroeck lolbroeck is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Nederland
Berichten: 314
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
In Nederland heb je dataroaming met een buitenlands abo maar niet met een Nederlands abo. In het buitenland heb je dan weer wel dataroaming met een Nederlands abo.

Zoek het woord roaming eens op in een Engels-Nederlands woordenboek.
Ik weet heel goed wat het betekent hoor Alleen ik heb het hier verkeerd geïnterpreteerd , fouten maken is menselijk.
  #44  
Oud 26-07-11, 22:29
Rubenn1992 Rubenn1992 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 138
Standaard

je kunt idd je iphone ff laten leeglopen en dan weer helemaal 100% opladen. Dan is de batterij opnieuw gekalibreerd. Ik zie dat je geen jailbreak hebt dus eventuele jailbreak apps zorgen er niet voor.
Staat Wi-Fi, Bluetooth e.d. de hele dag aan? Anders kun je proberen die uit te zetten.

En als laatste: update je firmware
  #45  
Oud 26-07-11, 23:03
LightPhoenix LightPhoenix is offline
• iOS 13.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rubenn1992 Bekijk bericht
je kunt idd je iphone ff laten leeglopen en dan weer helemaal 100% opladen. Dan is de batterij opnieuw gekalibreerd. Ik zie dat je geen jailbreak hebt dus eventuele jailbreak apps zorgen er niet voor.
Staat Wi-Fi, Bluetooth e.d. de hele dag aan? Anders kun je proberen die uit te zetten.

En als laatste: update je firmware
Wi-Fi staat wel aan bluetooth niet, ik ga ook even controleren of er apps zijn die misschien push hebben en locatie bepaling van apps die ik er net op heb staan. Misschien zit daar wat in. thx voor je reactie
  #46  
Oud 27-07-11, 10:40
Peter1961 Peter1961 is offline
• iOS 14.4
• 12.4
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Standaard

Heb sinds gisteren exact hetzelfde probleem, batterij loopt in halve dag leeg in standby stand.
Push etc. uitgeschakeld. Vanacht in flightmodus gehad, toen ging het goed. Lijkt erop dat er op de achtergrond 'iets' draaid maar ik zou niet weten wat..
  #47  
Oud 01-08-11, 21:32
Chevy Chevy is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 1
Standaard

Wij hebben hier een 4 met exact hetzelfde probleem. Sinds vorige week ineens hoog data gebruik en snel lege accu. Het meest rare ervan vindt ik is dat het mobile dataverbruik oploopt terwijl die aan het Wi-Fi netwerk hangt.
Als ik surf terwijl die aan Wi-Fi hangt staat de teller stil dus ga ik er van uit dat die alleen het 3g netwerk telt. Er zijn de afgelopen weken geen update gedaan of apps aan toegevoegd.
  #48  
Oud 01-08-11, 21:46
LightPhoenix LightPhoenix is offline
• iOS 13.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 12
Standaard

Bij mij is het inmiddels opgelost, evenkeken naar welke apps er om locatie vragen en daar wat uitgezet. en vervolgensmij bij wat apps push uitgezet. Ook gekeken naar welke apps er op staan sinds het probleem, toen gekeken of ik het nog nodig had zo niet eraf gegooid.
  #49  
Oud 15-09-11, 11:10
Johnno87 Johnno87 is offline
• iOS 12.2
• 12.1.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 77
Standaard

Klopt het dat je op plaatsen met geen of weinig 3G dekking beter 3G uit kan schakeln voor een betere accu duur?
  #50  
Oud 15-09-11, 14:49
Hammondman Hammondman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 30
Standaard

Ja, dat klopt. Door 3G uit te zetten gaat je batterij minder snel leeg.
  #51  
Oud 15-09-11, 15:17
Johnno87 Johnno87 is offline
• iOS 12.2
• 12.1.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hammondman Bekijk bericht
Ja, dat klopt. Door 3G uit te zetten gaat je batterij minder snel leeg.
Het gaat me voornamelijk om de plaatsen waar ik geen 3G bereik heb. Of het dan verschil maakt of t aan of uit staat. Als ik 3G heb maak ik er ook graag gebruik van. Zoek nogal wel eens wat op via mij iPhone.
  #52  
Oud 20-10-11, 14:06
Robbie004 Robbie004 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Groningen
Berichten: 7
Unhappy iPhone 4 batterij snel leeg

Hallo,

Mijn iPhone 4 batterij gaat zeer snel leeg ! Ik heb de nieuwste firmware iOS 5 er ook al op. Ik heb de iPhone 4 ongeveer al 3 maanden, daarvoor ging hij wel 2 a 3 dagen mee bij soms WhatsApp en YouTube. Nu maar 1 dag en een paar uurtjes.
Hier een voorbeeld:

Ik sta op om 8 uur dan is mijn batterij 100%.
's Avonds als ik ga slapen is ie ongeveer rond de 45%, en ik WhatsApp alleen maar een beetje en Email en sms. Klopt dit ? En de volgende dag als ik opsta ik die ongeveer 40% en rond 11 uur is ie rond de 8% ongeveer zoiets als ik die morgen ook een beetje ga WhatsAppen en Emailen. Klopt dit wel ? Ik doe de iPhone 4 sinds het begin altijd netjes aan de lader als de batterij 1% is.
Ik heb de iPhone gekocht op de site van Apple.

Wie o wie kan mij helpen met bepaalde instellingen of wijzigingen ?

Met vriendelijke groet,

Rob
  #53  
Oud 20-10-11, 18:56
ste3lo ste3lo is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 10
Standaard

iOS 5: De batterijduur vergroten…




Sinds de release van iOS 5 klagen veel gebruikers dat de batterij minder lang mee gaat. Het gaat hierbij voornamelijk over gebruikers van de iPhone en iPad en in mindere maten gebruikers van de iPod Touch. In iOS 5 zitten veel functies die invloed kunnen hebben op de batterijduur. Een goede tip is zoveel mogelijk van de functies die je niet gebruikt uit te schakelen via de instellingen. Vaak lopen er op de achtergrond nog processen zoals apps en locatievoorzieningen die je niet gebruikt.
Er zijn een heleboel oplossingen waarmee je er voor kunt zorgen dat je batterijduur langer mee gaat, je kunt de onderstaande oplossingen proberen:


• Apps uitschakelen

Zet de apps die je niet gebruikt uit, dit doe je door tweemaal op de homebutton te klikken. Hierdoor verschijnt het multitasking venster onderin het scherm. Hou je vinger enkele seconde op een app zodat er een min-symbool boven de app verschijnt en klik daarna op de overige min-symbolen om de apps af te sluiten.

Herstellen van de netwerkinstellingen.

Van alle netwerken waarmee een draadloze verbinding is gemaakt in het verleden worden gegevens bewaard. Met deze gegevens wordt er bijvoorbeeld gezocht naar bekende Wi-Fi access points. Deze gegevens kunnen worden verwijderd door het herstellen van de netwerkinstellingen
Ga naar: Instellingen ▸ Algemeen ▸ Stel opnieuw in ▸ Herstel netwerkinstellingen.

• Schakel bluetooth uit wanneer je deze niet gebruikt

Ga naar: Instellingen ▸ Algemeen ▸ Bluetooth

• Notificaties uitzetten die je niet gebruikt


Ga naar: Instellingen ▸ Berichtgeving
Klik op de apps en widgets in het berichtencentrum die je niet gebruikt en schakel deze uit.

• Schakel iCloud functies uit die je niet gebruikt

Ga naar: Instellingen ▸ iCloud
Schakel elke functie uit die je niet gebruikt door het schuifje over te halen.

• Schakel locatievoorzieningen uit die je niet gebruikt

Ga naar: Instellingen ▸ Locatievoorzieningen
Schakel alle locatievoorzieningen uit die je niet gebruikt.

• Schakel tijdzone uit

Ga naar Instellingen ▸ Locatievoorzieningen ▸ Systeem ▸ Tijdzone instellen uitschakelen.
De klok van je iDevice zal alsnog goed blijven staan, alleen als je op vakantie gaat in een andere tijdzone zal de klok niet veranderen. Dit zul je dan handmatig moeten aanpassen.

• Schakel ping uit

Ping, de iTunes dienst waarmee je je muziek kunt delen met vrienden verbruikt ook stiekem flink batterijduur. Om Ping het uit te schakelen ga je naar Instellingen ▸ Algemeen ▸ Beperkingen ▸ Schakel beperkingen in en kies een wachtwoord (indien je deze al hebt ingesteld kun je het wachtwoord intypen) ▸ Schakel Ping uit.

• Schakel Diagnose en gebruik uit

Ga naar: Instellingen ▸ Algemeen ▸ Info ▸ Diagnose en gebruik
Selecteer ‘Stuur niet’.

• Apparaat herstellen

Wanneer je nog steeds last hebt van een batterij die snel leeg gaat kun je proberen om je device te herstellen. Maak een back-up van je device in iTunes door het apparaat te selecteren in de Apparatenlijst en klik vervolgens op herstellen.
De bovenstaande tips kunnen er voor zorgen de de batterijduur van iPhone aanmerkelijk beter wordt.
  #54  
Oud 20-10-11, 19:30
Robbie004 Robbie004 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Groningen
Berichten: 7
Standaard

Bedankt voor je uitgebreide antwoord maar ik had dat al opgezocht en toegepast. Ik let er zelf ook heel erg veel op welke apps ik allemaal draaiende heb en dat is alleen maar WhatsApp, Twitter en Hyves en voor de rest niks. Ik heb zojuist dat iTunes ping uitgeschakeld, hopelijk is dit een verbetering. MVG, Rob
  #55  
Oud 31-10-11, 12:44
katagh katagh is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3
Standaard

Bij mij is dit ook zo. Ik heb 2 iPhone 4's. Beide zijn geüpdatet naar IOS 5. Van die van mij heb ik het gevoel dat de batterij langer mee gaat en dat hoor ik van meer mensen in mijn omgeving. Maar de telefoon van mijn vrouw die is binnen no-time leeg. Als deze 's morgens op 100% staat dan is rond het middaguur al leeg en dan heeft hij alleen maar standby gestaan.
  #56  
Oud 16-11-11, 16:52
MichelleV MichelleV is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard

Hallo,

Sinds 2 weken heb ik ook erg veel last van dit probleem. 's Ochtends om 7 uur haal ik hem van de lader, luister 20 minuten muziek onderweg naar mijn werk. Dan gebruik ik hem verder amper tot half zes. Af en toe een Whatsapp bericht and that's it.

Om 7 uur is mijn batterij nog 5%, erg extreem. Alles heb ik al uitgeschakeld..

Help?
  #57  
Oud 29-11-11, 13:05
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

//Verschillende topics met zelfde onderwerp samengevoegd.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
Reageren

Labels
batterij, instabiel, iphone 4, iphone4, leeg, snel, soms



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen batterij tolgaliya iPad algemeen 7 03-08-10 06:56
iPhone batterij en wi-fi problemen - garantie? Sentenis iPhone algemeen 16 28-03-10 14:06
Problemen Ipod, Netwerk, batterij Alcaraz iPhone algemeen 2 18-01-10 07:32
Batterij problemen RoyalMess iPhone algemeen 12 25-10-09 20:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:10.