e-mailapplicatie schakelt vanzelf uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden. Als ik op mijn iPhone zie dat er e-mail is, zet ik e-mail aan. Daar heb ik een mobile me en een Ziggo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
e-mailapplicatie schakelt vanzelf uit
Beste forumleden.
Als ik op mijn iPhone zie dat er e-mail is, zet ik e-mail aan. Daar heb ik een mobile me en een Ziggo account' En als ik alle inkomende aan klik krijg ik alle berichten te zien. Als ik ze echter wil bekijken, en ik er ongeveer drie of vier heb aangeklikt, stopt mail en kom ik weer in het beginscherm met alle apps. Ook al heb ik dan drie of vier berichten gelezen, deze worden dan weer als ongelezen getoond. Open ik e-mail weer, dan staan de eerder gelezen e-mails er weer bij als ongeopend. Als het gelukt is om een e-mail te verwijderen, staat die er ook weer bij als ongeopend. Ik werk met iPhone 4, laatste besturingssysteem, en Lion, ook helemaal up to date. Ik heb de e-mail accounts op mijn iPhone verwijderd en door sync. met iTunes er weer opgezet, het probleem blijft. E-mail op mijn iMac werkt prima Kan iemand me helpen aub Bedankt, Harry |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G schakelt zichzelf uit bij opwarmen | jan.vandommelen | iPhone algemeen | 0 | 14-03-11 16:42 |
3GS schakelt niet meer uit | wizzofoz | iPhone algemeen | 1 | 10-09-10 11:45 |
[iPhone 2G] Toestel schakelt zichzelf uit | markiedam | iPhone algemeen | 5 | 13-04-10 03:55 |
iPhone: Skype schakelt uit als ik voipover3g installer | Tqam | Jailbreak | 4 | 15-07-09 22:37 |
|
|