help mensen! Foutmelding 1015 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ja mensen ik weet het, hier zijn al genoeg topics van. Maar dat waren topics van 2007. mijn probleem; ik wilde m'n iphone bijwerken naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
help mensen! Foutmelding 1015
ja mensen ik weet het, hier zijn al genoeg topics van. Maar dat waren topics van 2007.
mijn probleem; ik wilde m'n iphone bijwerken naar versie 4.3.5 / Resultaat:mislukt(foutmeld. 1015 daarna probeerde ik hem te herstellen / resultaat: mislukt. (foutmeld. 1015 ik word een beetje wanhopig. ik heb alles al geprobereerd. hij geeft de foutmelding 1015 Kunnen jullie asjeblieft helpen. hij staat nu gewoon in dfu modes (denk ik) gwn Itunes logo + usb kabel niet te vergeten:. Mijn iphone was gejailbreakt en wilde een nieuwe versie erop zetten en jailbreaken. iphone 3Gs 16 GB.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi
Ik had deze problemen ook en bleek dat ik hem niet goed in DFU kreeg ik heb toen deze video ‪How to Put the iPad in DFU Mode‬‏ - YouTube gevolgd en toen is het allemaal wel gelukt. Wat bij mij ook hielp om eens op een andere pc te proberen evt heb je ook nog ireb voor dit soort foutmeldingen Ik hoor wel of er wat lukt |
|
|||
|
|||
ik heb je een pm gestuurd
|
|
|||
|
|||
hoi nu krijg ik de foutmelding 3194
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 juli 2011 om 12:29 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hersteld iTunes de iPhone wel? en krijg je de error pas op het laatst te zien?
|
|
|||
|
|||
Hoi mensen,
Het is eindelijk Gelukt! Ik weet ook niet wat er mis is gegaan. Groetjes JAmal |
|
|||
|
|||
|
Labels |
help me :p |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Fout 1015 | keesdr | Jailbreak | 9 | 14-04-11 00:43 |
foutmelding 1015 | robke1974 | iPhone algemeen | 13 | 07-03-11 09:49 |
iPad herstelt niet meer (foutmelding 1015) | roeliej92 | iPad algemeen | 4 | 24-01-11 01:46 |
Foutmelding 1015 | Tactixz | iPhone algemeen | 7 | 19-01-11 20:11 |
foutmelding 1015 | pascalbrouwers | Archief | 1 | 19-04-09 12:53 |
|
|