Iphone gaat niet uit. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone 3gs had een spelletje wat vastgelopen was en toen ik heb uitzette is hij sindsdien niet meer uit gegaan. Het opstart-/afsluitscherm wil niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone gaat niet uit.
Mijn iphone 3gs had een spelletje wat vastgelopen was en toen ik heb uitzette is hij sindsdien niet meer uit gegaan. Het opstart-/afsluitscherm wil niet meer weg gaan. Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden of moet ik gewoon wachten tot de accu uit gaat?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bedoel je het scherm met het Apple-logo? Probeer eens om een hard reset te doen (home+power indrukken tot je weer het Apple-logo ziet). Anders zit er niks anders op dan hem te herstellen via DFU mode..
|
Labels |
beginscherm, iphone, uit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 gaat uit en niet meer aan | kaasje01 | iPhone algemeen | 17 | 08-06-11 10:01 |
Iphone valt uit in dfu en gaat niet meer aan | puma17 | iPhone algemeen | 2 | 28-03-11 10:31 |
Iphone gaat niet uit recovery mode | bokkie14 | iPhone algemeen | 13 | 05-02-11 17:24 |
Iphone gaat niet meer uit + Batterij vraagje | avdwerf | iPhone algemeen | 13 | 07-05-09 23:57 |
Iphone gaat niet meer uit | jillp | Unlock [archief] | 9 | 22-05-08 02:20 |
|
|