Storing iPhone met Mail 4.5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi! Als mijn iPhone4 gelijktijdig aanstaat met mijn iMac ligt de inkomende mail (via programma Mail op de iMac) telkens om de 15 minuten plat. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Storing iPhone met Mail 4.5
Hi!
Als mijn iPhone4 gelijktijdig aanstaat met mijn iMac ligt de inkomende mail (via programma Mail op de iMac) telkens om de 15 minuten plat. Om daarna weer 15 minuten online te zijn. Ik kan in de tussentijd wel mail versturen. Zet ik de iPhone uit, dan heb ik dat probleem niet... Wat is hier aan de hand? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Storing met autoradio. | Raaabin | iPhone algemeen | 7 | 09-12-10 12:31 |
hoofdtelefoon werkt niet of met veel storing na update iOs4 | merijnw88 | iPhone algemeen | 1 | 03-07-10 22:23 |
Default mail client haalt geen enkele mail op, ruzie met Ibismail? | tijgert | iPhone algemeen | 1 | 30-01-10 14:19 |
Automatisch mail ophalen met standaard mail app? | Rubske | Archief | 1 | 04-01-09 01:32 |
Tip: iPhone e-mail, reply-en met ander e-mail adres | danielc | iPhone algemeen | 2 | 05-10-08 16:44 |
|
|