Nieuwe iphone kopen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou mij een iphone 4 willen kopen maar het probleem is dat ik momenteel met een 3gs zit die ik kan verkopen. Ik zou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe iphone kopen
Ik zou mij een iphone 4 willen kopen maar het probleem is dat ik momenteel met een 3gs zit die ik kan verkopen.
Ik zou graag van jullie eens willen weten, ik zou al mijn apps die op de 3 staan willen overzetten op de 4 en zou dan de 4 willen formatteren maar heb geen flauw idee hoe ik zo iets moet doen. Ik zou de 3gs wel willen hebben zoals nu met fireware 4.2.1 want ik zou hem doorverkopen aan mijn schoonbroer en opnieuw jailbreaken. Wat moet ik precies doen om mijn apps van de 3gs over te zetten naar de 4 en hoe formatteer in de 3gs? Bedankt alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Maak met iTunes een reservekopie van je 3GS en zet deze reservekopie vervolgens op je iPhone 4.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ja zorgen dat je niet op 4.3.5 komt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe iPhone kopen, firmware??? | naim1982 | Archief | 1 | 27-03-09 13:39 |
Nieuwe iPhone kopen | Rnzk | Koopinformatie Nederland | 6 | 03-12-08 22:53 |
Is de nieuwe iphone 3G het kopen waard? | dedafmonteur | Archief | 1 | 15-08-08 21:57 |
|
|