activation server down? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Probeer dan nog even ios 5 beta 3 .. Let er wel goed op dat je de juiste versie van itunes gebruikt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probeer dan nog even ios 5 beta 3 .. Let er wel goed op dat je de juiste versie van itunes gebruikt
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
OK.. ga nu iTunes beta 4 installeren en reboot... ben benieuwd.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 augustus 2011 om 12:40 ---------- Niet dus.... zucht... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 augustus 2011 om 12:41 ---------- Ik heb iTunes beta 4 gedownload en iOS 5 beta 4 proberen te installeren... dat gaat dus niet. Krijg weer 'device not eligible' |
|
|||
|
|||
Het zou moeten lukken.. Beta 3 proberen? Anders schone windows machine en helemaal restoren?
|
|
|||
|
|||
Nee... heb Mac ;-)
|
|
|||
|
|||
Anders via DFU
|
|
|||
|
|||
Wat ik ook vantevoren heb gedaan is TinyUmbrella geinstalleerd. Daarna computer restarted.
|
|
|||
|
|||
Ja... het begon goed... maar liep toen vast met 'onbekende fout'
|
|
|||
|
|||
Ik heb overigens een gewone, legale betaalde Apple Dev account....
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 augustus 2011 om 13:59 ---------- Helaas... ook op windows loopt het fout... goedendag zeg... wat vervelend.. |
|
|||
|
|||
ah idd.. heb je develop dus?>
|
|
|||
|
|||
Ja inderdaad...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
at&t activation | fonzy | Archief | 3 | 23-03-09 14:35 |
Iphone sluit af na activation scherm | Corn | iPhone algemeen | 0 | 04-01-09 22:46 |
Activation Alert | Molker | iPhone algemeen | 0 | 02-09-08 22:10 |
Feedback on your iPhone activation | ihans | iPhone algemeen | 1 | 17-01-08 15:06 |
Beste activation-methode voor iPhone versie 1.1.1 | PapaF188 | Unlock [archief] | 8 | 31-10-07 20:39 |
|
|