email live.nl lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb mijn iPhone 3gs nu ongeveer 3 weken, maar mijn emailadres doet het niet. Ik heb het geprobeerd met Microsoft Exchange, maar ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
email live.nl lukt niet
Hoi,
Ik heb mijn iPhone 3gs nu ongeveer 3 weken, maar mijn emailadres doet het niet. Ik heb het geprobeerd met Microsoft Exchange, maar ook via ' anders' . Dan voer ik als hostnaam (inkomende post) pop3.live.com en als hostnaam (uitgaande post) smtp.live.com in en dan geeft hij het volgende aan: de IMAP-server 'pop3.live.com' reageert niet. Controleer of de internetverbinding werkt en of u de juiste informatie hebt opgegeven in het veld ' Server inkomende post' Ik heb alle internet pagina's afgezocht, maar kom er maar niet uit! Alsjeblieft kan iemand mij helpen? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 augustus 2011 om 10:57 ---------- Ik zit trouwens op de naam van mijn vader, dus vandaar dat het modek verschild met die ik heb ingevoerd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bij Exchange moet je m.hotmail.com als server gebruiken.
|
||||
|
||||
Citaat:
of als pop3 instellen live email ontvangen: pop3.live.com live email versturen: smtp.live.com succes
|
|||
|
|||
volgens mij is het gewoon pop ipv pop3
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email ontvangen lukt niet. | dkcars | iPhone algemeen | 0 | 01-12-10 19:28 |
Email ophalen lukt niet :-( | sylvanava | iPhone algemeen | 13 | 08-11-10 13:54 |
email @live.nl lukt niet | Mad Hankey | iPhone algemeen | 0 | 21-07-10 19:58 |
Email aanmaken lukt niet | chicophone | iPhone algemeen | 0 | 15-10-09 18:52 |
Email beantwoorden lukt niet | Gnobama | iPhone algemeen | 4 | 14-10-09 11:28 |
|
|