Iphone 4 herstelt reservekopie niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag iedereen, Ik heb een nieuwe iphone 4 ontvangen omdat men eerste toestel blokkeerde.Ik heb een volledige synchronisatie gedaan van men vorig toestel en nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 herstelt reservekopie niet
Dag iedereen,
Ik heb een nieuwe iphone 4 ontvangen omdat men eerste toestel blokkeerde.Ik heb een volledige synchronisatie gedaan van men vorig toestel en nu wil ik men iphone terugzetten vanaf een reservekopie maar itunes geeft hele tijd aan dat toestel niet kan teruggezet worden of dat iphone losgekoppeld is.kan iemand daarbij helpen omwille ik al mijn contactgegevens kwijt ben.Als ik reservekopie wil uitvoeren voorbeeld van gisteren dan lukt dit wel. alvast hopende op gunstige reactie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone herstelt niet - foutcode 1015 | SanderPL | iPhone algemeen | 17 | 27-07-11 11:39 |
iPhone 3G herstelt niet meer | jeroenhuijben | iPhone algemeen | 3 | 20-12-10 17:01 |
iPhone 4 update en herstelt niet | wessie17070 | iPhone algemeen | 4 | 03-09-10 17:27 |
iPhone herstelt niet! | chapp | iPhone algemeen | 7 | 01-02-09 20:29 |
|
|