jailbreack verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een ipod touch 4g fw 4.2.1 en heb deze gejailbreaked met greenpoison rc 6.1 maar zoals jullie weten komt ios 5 eraan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
jailbreack verwijderen
hallo,
ik heb een ipod touch 4g fw 4.2.1 en heb deze gejailbreaked met greenpoison rc 6.1 maar zoals jullie weten komt ios 5 eraan en tegen dan wil ik deze jailbreak ervan hebben, maar hoe doe ja dat? ik weet wel dat je moet restoren maar op welke manier,: via dfu mode, gewoon restoren in itunes, of de frimware downloaden van een site en dan shift+ klik op restoren en vervolgens selecteren en zo restoren. welke manier moet ik kiezen mvg,ad |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gewoon via iTunes
|
|
||||
|
||||
Dus ipod in itunes zetten zonder in dfu mode of de frimware te kiezen die op dit moment het nieuwst is ?
|
|
||||
|
||||
Beste is iPod in DFU mode (minste kans op fouten) en dan met SHIFT+Herstellen herstellen naar de laatste handmatig gedownloade firmware.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
verwijderen | TimVoskamp | Jailbreak apps en thema's | 9 | 15-10-10 20:16 |
Screenprotector verwijderen | applepie | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 08-04-10 21:39 |
Filmrol verwijderen SMS historie verwijderen | alvin_silvrants | Muziek, foto & video | 7 | 27-09-09 10:56 |
|
|