3g Werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) vanaf vorige week werkt 3G niet meer, alles geprobeerd resetten, opnieuw aanmelden, bellen naar vodafoon etc.etc. wie kan me helpen. versie 4.2.1 model MB497DN firmware ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3g Werkt niet meer
vanaf vorige week werkt 3G niet meer, alles geprobeerd resetten, opnieuw aanmelden, bellen naar vodafoon etc.etc.
wie kan me helpen. versie 4.2.1 model MB497DN firmware 05.15.04 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat komt er op het scherm van de iPhone ? Helemaal niks ? Hoe lang heb je hem al aan de stroom gehad?
|
|
|||
|
|||
Op het scherm verschijnt gewoon m'n vodafoon logo, met de aanwezige Wi-Fi, echter het 3G bolletje niet, ook al zijn alle settings juist ingesteld.
|
|
||||
|
||||
Als je Wi-Fi even tijdelijk uitzet, welk icoontje zie je dan?
|
|
|||
|
|||
Een kennis heeft dit ook gehad :
Mobiel uitzetten Sim eruit + even schoon wrijven Weer in mobiel doen en mobiel opnieuw opstarten. dat hielp bij hem. Succes |
|
|||
|
|||
als ik buiten bereik van mn Wi-Fi ben dan heb ik alleen maar de tel. functie en geen 3G
|
|
||||
|
||||
Ook geen gprs, dus? En 'Mobiele Data' staat aan?
Probeer eens je toestel te herstellen (eerst even een backup laten maken in iTunes) en dan even wachten voordat je je eerder gemaakte backup terugzet: kies voor 'configureer als nieuw toestel'. Kijk eerst even of je na activering etc. wél 3G of gprs hebt. Kun je misschien een kruistest doen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
App werkt niet meer/kan niet opnieuw installeren | bjakkers | iPhone Apps | 4 | 09-11-08 20:00 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
Kan niet meer op FTP inloggen, installer werkt niet | dennis3 | iPhone algemeen | 0 | 07-05-08 18:14 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|