//

Geen geluid als ik bel, wel zodra ik op speaker zet..

Geen geluid als ik bel, wel zodra ik op speaker zet.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een vraagje over mijn geluid, ik heb reeds al andere forumtopics gelezen, maar ze waren niet gelijkwaardig aan mijn situatie. Het zit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-08-11, 19:43
Sewa19 Sewa19 is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 14
Standaard Geen geluid als ik bel, wel zodra ik op speaker zet..

Hallo,

Ik heb een vraagje over mijn geluid, ik heb reeds al andere forumtopics gelezen, maar ze waren niet gelijkwaardig aan mijn situatie.
Het zit zo:

Ik heb gister toevallig een flex kabeltje vervangen in mijn iphone, omdat aanuitknopje niet deed, nu doet die het, volume knop doet het, mute knopje doet het ook netjes.
Wat blijkt: als ik bel, dan krijg ik geen geluid te horen, niet dat die overgaat of iets, maar andere kant hoort mij wél.

Ik heb gekeken of andere geluid het deed, bij muziek doet die het, bij toetsenbord doet die het, vergrendelklikje doet het.

Iemand enig idee ???

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-09-11, 22:46
064harry 064harry is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 22
Standaard

En.... wat was/is de oplossing?? Sinds 2 dagen hetzelfde probleem hier...
Morgen maar naar T-Mobile
  #3  
Oud 21-09-11, 09:34
Sewa19 Sewa19 is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 14
Standaard

Als je de iphone opent heb je 3 kabeltjes die vastzitten aan het onderkantje.. Bij mij was kabeltje 3 geloof ik er niet goed ingezet, gewoon erop klikken en klaar is kees.
  #4  
Oud 21-09-11, 20:36
064harry 064harry is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 22
Standaard

Maarreuh ik ga m'n iPhone niet openen. Dan vervalt mijn garantie. Nee, dat laat ik liever over aan iemand die er verstand van heeft......
  #5  
Oud 22-09-11, 01:42
Sewa19 Sewa19 is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 14
Standaard

Ow ja dat kan wel. Ik had zelf mijn iphone geopend, als je in principe die 2 schroefjes aan onderkant opent, dat kabeltje erop klikt en iphone weer dichtdoet is dat hem. Maar aangezien je toch garantie heb zou ik het idd via daar doen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 13:20
Geen geluid met speaker, wel met koptelefoon. (3Gs 3.1.2) Gadgetdude iPhone algemeen 18 01-09-14 20:26
Als ik bel dan hoor ik niks, de ander hoort mij wel Bambi66 iPhone algemeen 2 08-08-11 14:29
Ik hoor mensen wel als ik ze bel, maar heel zachtjes Merijntje1 iPhone algemeen 6 26-08-10 12:57
als i k bel hoor ik geen toon overgaan alleen als ik luidspreker ellendautzenberg Archief 2 01-09-09 10:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:34.