Updaten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn oude Iphone was gestolen en ik heb nu een nieuwe. Die probeer ik via iTunes te updaten maar ik krijg steeds de foutmelding: "this ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Updaten
Mijn oude Iphone was gestolen en ik heb nu een nieuwe.
Die probeer ik via iTunes te updaten maar ik krijg steeds de foutmelding: "this device isn't eligible for the requested build" Wat kan ik hier aan doen? Is een nieuwe telefoon dus zou moeten werken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand enig idee dit op te lossen??
|
|
||||
|
||||
Heb je de zoekfunctie hier al gebruikt?
Ik weet zeker dat de foutmelding hier vaker voorbij is gekomen. Misschien werken de oplossingen die al gegeven zijn ook voor jou.
|
|||
|
|||
@Blinkie
Probleem al opgelost?? Dit was bij mij de oplossing.... • Open Terminal • Typ: sudo nano /etc/hosts • Voer je beheerderswachtwoord in • In het bestand dat geopend wordt zoek je naar de regel waar “gs.apple.com” in staat, waarschijnlijk iets in de richting van “74.208.10.249 gs.apple.com” • Aan het begin van deze regel zet je een hekje (#), dat schakelt deze regel uit. • Druk op de toetscombinatie Ctrl+X (afsluiten) en dan op Y (oplaan) vervolgd door Enter (bestandsnaam bevestigen) |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je hulp maar dat updaten is nu eindelijk na vele pogingen gelukt, maar krijg continu een melding dat er een apparaat of zoiets is aangesloten dat het signaal verstoort.
Ook heeft de iPhone alleen nog maat geluid als ik gebeld wordt. Als ik bijvoorbeeld een YouTube filmpje af speel is het gedeelte waarmee je normaal het volume mee regelt donker. Met oortjes aangesloten werkt alles normaal via de oortjes. |
|
|||
|
|||
Oef! Het zit je niet echt mee!
Terugbrengen dat ding. Laat er maar een 'expert' naar kijken. |
|
|||
|
|||
Zal dat dan maar zo snel mogenlijk doen.
|
|
|||
|
|||
phew werkte voor mij, nu hopen dat ik niet die problemen krijg!
(heb nieuwe 3gs gekregen, en wilde updaten van 4.2.1. naar 4.3.5....) super bedankt voor de tip! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Updaten? | Yurena | Jailbreak | 7 | 22-01-11 20:47 |
iPhone: iPhone 3G naar 4.2.1 moeten updaten i.v.m dataproblemen updaten? | Tom! | Jailbreak | 0 | 17-12-10 21:38 |
updaten | vespresso | Archief | 1 | 23-12-08 15:05 |
3G US Updaten | xionix | iPhone algemeen | 5 | 30-11-08 01:39 |
Updaten | laika666 | Archief | 1 | 05-02-08 15:54 |
|
|