refurb of nieuw toestel? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik kan niet echt een eenduidig antwoord vinden dus vandaar een nieuw topic, ik krijg van teleplan een nieuwe iphone 4. Na alle verhalen over ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
refurb of nieuw toestel?
ik kan niet echt een eenduidig antwoord vinden dus vandaar een nieuw topic,
ik krijg van teleplan een nieuwe iphone 4. Na alle verhalen over refurbs ben ik benieuwd of je dat kunt checken? Als ik het imei nummer voor de service invul op de supportsite krijg ik in beeld dat deze nog geactiveerd moet worden. Betekend dit dat het een nieuwe is? Of kan ik hem op een andere manier checken? Ik heb nog geen serienummer, alleen een imei van het toestel dat verstuurd is. bedankt voor de antwoorden alvast. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Aan het serienummer is het te zien. Aan het IMEI nummer niet. Maar kijk eerst eens of het toestel goed is. Is een beetje jammer om je bij voorbaat al druk te gaan maken over zoiets.
|
|||
|
|||
Citaat:
Ga er vanuit dat het een goed toestel is maar dat zien we natuurlijk volgende week wel een keer, eerder zal ie niet terug zijn schat ik. |
Labels |
iphone 4 32gb |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: nieuw toestel geen update ? | joeyverveer | Jailbreak | 0 | 30-09-10 14:58 |
apps terugzetten na nieuw toestel? | nickdw | iPhone Apps | 4 | 18-07-10 10:36 |
T-mobile biedt nieuw toestel aan. | Schroef | Odido (T-Mobile) | 8 | 14-12-09 17:33 |
Nieuw toestel | Rene3g | Koopinformatie Nederland | 12 | 20-01-09 13:57 |
|
|