//

Van 3G naar Iphone 4

Van 3G naar Iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Binnenkort zou ik overwegen om een iphone 4 (of iphone 5) aan te schaffen. Maar nu zit ik met de vraag? wat gebeurd er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-08-11, 17:55
PapyMaurice PapyMaurice is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 3
Standaard Van 3G naar Iphone 4

Hallo,

Binnenkort zou ik overwegen om een iphone 4 (of iphone 5) aan te schaffen. Maar nu zit ik met de vraag? wat gebeurd er met alle app's die op mijn vorige toestel staan? Kan ik die via mijn apple account kostenloos de app's overbrengen naar mijn nieuw toestel, en als dat kan hoe dan?

PapyMaurice
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-08-11, 18:08
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Dat gaat helemaal vanzelf; even beide toestellen synchroniseren met iTunes op uw pc: eerste uw oude, daarna de nieuwe iPhone. iTunes vraagt dan meteen of u op uw nieuwe iPhone een kopie van uw oude iPhone software wilt: alle apps e.d. Kies dan 'ja'.
  #3  
Oud 26-08-11, 19:08
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PapyMaurice Bekijk bericht
Hallo,

Binnenkort zou ik overwegen om een iphone 4 (of iphone 5) aan te schaffen. Maar nu zit ik met de vraag? wat gebeurd er met alle app's die op mijn vorige toestel staan? Kan ik die via mijn apple account kostenloos de app's overbrengen naar mijn nieuw toestel, en als dat kan hoe dan?

PapyMaurice
En nu een iphone 4 gaan kopen en er 600-700 euro gaan aangeven is te gek voor woorden, kan je evengoed wat wachten en dan heb je voor hetzelfde geld de allernieuwste iphone .
  #4  
Oud 26-08-11, 21:33
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Dat weet je helemaal niet? Maargoed; off-topic.
  #5  
Oud 27-08-11, 20:03
PapyMaurice PapyMaurice is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 3
Standaard nieuwe IPhone aanschaffen

Yeps,
Ja, inderdaad , wat wachten tot de nieuwe versie (IPhone 5) op de markt komt.
Zal zeker maar zijn voor volgend jaar, of niet?
  #6  
Oud 27-08-11, 20:20
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PapyMaurice Bekijk bericht
Yeps,
Ja, inderdaad , wat wachten tot de nieuwe versie (IPhone 5) op de markt komt.
Zal zeker maar zijn voor volgend jaar, of niet?
De nieuwe iphone moet normaal gezien dit jaar nog uitkomen maar met apple weet je nooit maar echt lang mogen ze nimmer wachten want ik wil een nieuw toestel, de iphone 4 is goed toestel maar raakt achterop op de nieuwe die bv samsung enzo uitbrengt.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 augustus 2011 om 19:22 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Dat weet je helemaal niet? Maargoed; off-topic.
De prijzen zullen niet veel verschillen, is altijd al zo geweest, apple kan nu niet voor de nieuwe iphone bv 800-900 euro gaan vragen, dat zou zelfmoord zijn, dan gaan vele mensen die galaxy s2 kopen of de galaxy s3 die er begin 2012 zit aan te komen met een enorme processor van 1.8 of 2ghz erin,amaai mijn botten .

Dat ze bij apple maar snel iets laten weten want heb nie veel zin om echt nog super lang te wachten.
  #7  
Oud 28-08-11, 01:50
jaspercool jaspercool is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 29
Standaard

Je kan ook wachten op iPhone 5 kijken of er veel verbeteringen zijn, zo niet koop je een iPhone 4 voor weinig geld
  #8  
Oud 28-08-11, 03:30
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jaspercool Bekijk bericht
Je kan ook wachten op iPhone 5 kijken of er veel verbeteringen zijn, zo niet koop je een iPhone 4 voor weinig geld
Na 1jaar ben ik die deathgrip toch ook wel een heel klein beetje beu . Ik heb er mij wel goed mee kunnen aanpassen maar nog eens 12maanden langer is mij teveel van het goeie. Toppunt is; ne maat van mij koopt vorige week een iphone en die herft da probleem niet, ongeloofelijk .

Tgoh, ik kijk toch wel uit naar een betere camera want als ik die 8mp camera zie bij bepaalde andere toestellen dan merk je het verschil wel net zoals de snelheid die beduidend sneller is dan de iphone 4, daarmee ik zeg de iphone 4 niet meer mee kan met de recente toestellen die net uitgekomen zijn. Neelt nie weg ik nog altijd plezier heb aan de iphone, tis een verslaving die apple toestellen .
  #9  
Oud 31-08-11, 19:34
PapyMaurice PapyMaurice is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 3
Standaard

Ja, ik vind dat ook, kan er nie meer zonder.
hopelijk is de batterij van de 5 ook krachtiger, wan met de 3g moet ik alle 2 dagen max opladen!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone van USA naar Curacao naar Nederland LabTeov iPhone algemeen 4 22-10-11 03:38
iPhone: Iphone 4 downgraden 4.3.5 naar 4.3.3 alszijnde upgrade van 4.2.1 naar 4.3.3 mislukt beyazz Jailbreak 2 23-08-11 08:06
iPhone: 1015 melding bij upgrade van gejailbrakete iPhone van 3.1.3 naar 4.2.1 kaasdebaas Jailbreak 0 05-02-11 22:54
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? Jensengels iPhone algemeen 7 17-08-10 18:39
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? ICB iTunes 0 02-07-10 10:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:38.