flitsbericht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) is het mogelijk om een flitsbericht te versturen vanaf de iphone?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
flitsbericht
is het mogelijk om een flitsbericht te versturen vanaf de iphone?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat is een flitsbericht?
|
||||
|
||||
Ja,
1. Open SMS 2. Kies je contact 3. Typ "Flits" 4. Tap op versturen ! Inderdaad, wat is in godsnaam een flitsbericht ? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Euhm... flitsbericht/flash messaging. Zoeken kan ook buiten dit forum . Ik wist het ook niet, maar heb die functie nog niet ontdekt. Weer een uitdaging voor de ontwikkelaars?
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 23-03-08 om 08:01. |
|
|||
|
|||
is op de iPhone niet iedere sms een flitsbericht? ... Wordt toch sowieso op springboard een preview getoond ... en zo'n flitsbericht kan toch niet lang zijn ... lijkt mij hetzelfde
|
|
||||
|
||||
Nee flitsberichten kunnen (nog) niet. Dit heb ik tot nu toe alleen nog maar gezoen bij Nokia telefoons en vind het mega irritant. Want het ontvangen ervan werkt wel op de Iphone, maar dan zie je geen afzender.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Ik raadpleeg altijd de flitsberichten uit iHome ...
|
|||
|
|||
How to Send Anonymous Flash (SMS) Message From iPhone? | Jaxov
Hier kan je zien hoe je dit kan via JB! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|