Iphone 4, mensen kunnen mij niet horen als ik bel! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn telefoon is al 2 x opgestuurd geweest naar pro assist, en ze hebben mij verteld dat die gemaakt zou zijn. nu krijg ik hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4, mensen kunnen mij niet horen als ik bel!
Mijn telefoon is al 2 x opgestuurd geweest naar pro assist,
en ze hebben mij verteld dat die gemaakt zou zijn. nu krijg ik hem terug, probleem niet opgelost. Probleem is: als ik mensen bel dan verstaan ze mij niet, ik hoor mezelf wel praten. Ik heb alles al geupdate en opnieuw geinstalleerd, dit werkt niet. weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Groeten Steven |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
een harde reset gedaan via Itunes? misschien helpt het ook als je geen reserverkopie terug zet. anders toch eens aandringen bij de provider wat ze precies gedaan hebben.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik hoor mensen niet als ze mij bellen | bilal2307 | iPhone algemeen | 15 | 30-01-13 18:14 |
Als ik bel dan hoor ik niks, de ander hoort mij wel | Bambi66 | iPhone algemeen | 2 | 08-08-11 14:29 |
Ik hoor mensen wel als ik ze bel, maar heel zachtjes | Merijntje1 | iPhone algemeen | 6 | 26-08-10 12:57 |
als ik bel hoort niemand mij | rojode05 | iPhone algemeen | 3 | 30-05-10 14:25 |
Andere mensen horen mij niet meer praten als ik bel. | Marc-R | iPhone algemeen | 4 | 08-09-09 20:35 |
|
|