Constant "opladen niet ondersteund door dit accessoire" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik krijg sinds kort constant (en niet af en toe maar echt bijna heel de tijd) de melding "Opladen niet ondersteund door dit accessoire" ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Constant "opladen niet ondersteund door dit accessoire"
Hallo,
Ik krijg sinds kort constant (en niet af en toe maar echt bijna heel de tijd) de melding "Opladen niet ondersteund door dit accessoire" terwijl er geen oplader of iets anders aan de iphone is aangesloten. Ik krijg dan een pop-up die ik elke keer weg moet klikken. En ook staat er elke keer Dit is heel irritant en constant gaat me scherm ook aan, zodat binnen een halve dag me batterij leeg is. Ik heb geen garantie o.i.d. meer en herstellen in itunes doet ie nog wel, maar verhelpt het probleem niet. (plaatje is overigens niet mijn iPhone 3GS) Ik vroeg me af of iemand weet wat ik hier aan kan doen. Is er geen tweak (in cydia of wat dan ook) wat ervoor kan zorgen dat ik deze melding niet meer krijg? Of iemand een andere oplossing? iTunes herkent de iPhone nog gewoon en alles werkt. Ook opladen werkt gewoon. Alvast bedankt, Stefan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je iphone jailbreak heeft dan zou je dit naar het schijnt met een app kunnen weghalen/uitzetten, alleen weet ik niet welke app.
Ik heb ook zoiets voor in uw richting, ik heb daarvoor kontakt 60 gebruikt, kontakt wl en kontakt 61 en dat heeft geholpen maar toch maar deels omdat ik dernet het nog effe zomaar uit het niets voor heb gehad dat die tekst erop kwam dit accessoire blablabla terwijl ik er nikske mee gedaan had . Ik weet het, zeer vervelend he en het valt enorm op hoeveel mensen dit opeens voor hebben? Ik heb alle iphones al gehad en het is de 1ste keer dat ik zoiets ook ben tegen gekomen. |
|
|||
|
|||
Ik heb inderdaad een jailbreak, maar is er wel iets voor dan wat het op zou lossen? Ik zal het inderdaad eens proberen met kontact 61.
Iemand nog iets anders?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
En als je al ooit met die kontakt eens zou werken dan moet je eerst kontakt 60 gebruiken, nadien meteen kontakt wl en dan kontakt 61, in deze volgorde en tja, zoals ik zeg, het is bij mij wel al een stuk beter maar toch heb ik het dernet terug eens voorgehad die tekst erop kwam en de vraag zal ook zijn, hoelang gaat dat allemaal helpen? Tkan zijn binnen xxx weken het probleem volledig terug is dus ik zou nog wat wachten mee die producten te beginnen gebruiken. Wacht eerst af tot wanneer hier iemand je kan helpen. |
|
|||
|
|||
maak het aansluitpunt van de stekker in de iphone
eens goed schoon met een tandenstoker of borsteltje, zal wel wat troep of stof in zitten. grtz flea |
|
|||
|
|||
Citaat:
En het is toch bizar dat ik al alle iphones heb gehad, deze nog steeds opdezelfde manier enzo gebruik op dezelfde plaatsen en dat nu opeens wel voor heb en ik niet alleen zo te zien, tis de 1ste keer ik merk er heel wat mensen dit opeens voorhebben?. |
|
|||
|
|||
Is dit misschien het technische antwoord op mijn vraag om het via software op te lossen?:
iPhone 2G 3G FIX: This Accessory is not made to work with iPhone |
|
|||
|
|||
Volgens mij kun je dit ook oplossen door in Cydia te zoeken op NoAccessorySplash IOS4 en deze te installeren (gratis).
|
|
|||
|
|||
Ik heb het de laatste dagen ook gehad en heb (voorzichtig) met een tandenstoker de 'aangekoekte' stof van de onderkant van het oplaadpunt eraf gekrast. ook heb ik geprobeerd het oplaadpunt zelf schoon te maken maar dat vond ik een beetje link en heb ik dus niet heel grondig gedaan. Hij geeft de melding nu niet meer!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Met dank aan timosha hier . Nu ist bang afwachten hoelang dat gaat duren vooraleer het volledig terug zal komen (uiteraard zal de iphone verkocht zijn tegen dienen tijd ). |
|
|||
|
|||
Dat Kontakt is dus een schoonmaakproduct?
|
|
|||
|
|||
Ik had dit probleem ook nadat ik in itunes "Synchroniseer mail accounts" had aangevinkt, terwij dezelfde email account reeds op mijn iphone was geconfigureerd.
Gewoon terug uitgevinkt in itunes en na synchronisatie was het probleem opgelost! |
|
|||
|
|||
Ik heb hier ook sinds enige dagen last van met me iphone 3gs. Hij laadde gewoon goed op tot enige dagen geleden... Bij alle stopcontacten doet hij het niet(goed) maar bij mijn boxen laat hij nog wel goed op. Iemand enig idee?
alvast bedankt! Lars |
|
|||
|
|||
Dat is wel erg weinig info. Probeer het oplaaddeel eens schoon te maken met bijvoorbeeld een tandenstoker.
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit ook gehad, bij mij was het aansluitpunt een beetje gebogen dus misschien staat hij wel scheef en probeer hem wat schoon te maken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[3Gs, Ios4 ] Opladen niet ondersteund met dit accessoire | MacBookpro | iPhone algemeen | 27 | 13-03-13 20:14 |
Opladen niet ondersteund met dit accessoire | Enna | iPhone algemeen | 2 | 29-07-11 11:42 |
"Opladen niet ondersteund met dit accesoire" | IphoneJuno | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 28-03-11 17:37 |
"accessoire niet geschikt voor iPhone" | sjoerddx | iPhone algemeen | 8 | 21-11-09 18:13 |
Melding "dit accessoire is niet bedoeld voor de iphone" uitzetten | tomtom | iPhone algemeen | 0 | 05-02-08 23:15 |
|
|