Iphone2 updaten naar 4.0? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een oude Iphone 2 waar nog 3.1.3 opzit. Nu wil ik deze graag updaten naar 4.0 omdat veel apps niet meer werken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone2 updaten naar 4.0?
Hallo, ik heb een oude Iphone 2 waar nog 3.1.3 opzit. Nu wil ik deze graag updaten naar 4.0 omdat veel apps niet meer werken onder 3.1.3
Nu is deze telefoon simlockvrij gemaakt door de belchinees en de vorge keer dat ik een update deed was die simlock eraf en kon ik er opnieuw voor betalen. Mijn vraag: Is er een manier om te updaten zonder die simlock te verliezen, of is er een simpele manier om dat ding weer simlockvrij te maken? Let wel... ik ben redelijk met een computer alleen van telefoons heb ik minder kaas gegeten. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat bedoel je met iPhone 2?
|
|
||||
|
||||
Volgens je profiel heb je de iPhone met metalen achterkant (en onderaan een zwart plastiekje)
Die kan je niet updaten naar 4.0. 3.1.3 is de laatste firmware voor dat toestel. |
|
||||
|
||||
Dat is een aangepaste versie en niet de officiële. Vele functies (zoals multitasking, folders, ...) zijn dan ook niet zoals de originele, maar via een cydia manier.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3G naar 4.2.1 moeten updaten i.v.m dataproblemen updaten? | Tom! | Jailbreak | 0 | 17-12-10 21:38 |
iDrum werk niet op iphone2.0 updated 2.01 | carneirodesign | iPhone Apps | 8 | 19-01-09 18:30 |
Krijg iPhone2.5G niet meer terug naar 1.1.4 | MaxBentum | Archief | 1 | 14-07-08 21:10 |
iPhone2: Twice as fast. Twice the price. | soCool | Chat en geruchten | 16 | 18-06-08 16:56 |
Mijn verwachting voor de iPhone2 | soCool | Archief | 43 | 03-06-08 10:08 |
|
|