iPhone 4 hyperlinks in contactpersoon notities discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het gaat om het volgende probleem: iPhone 4 softwareversie 4.3.5. Als ik in mijn outlook 2007 bij een contactpersoon in de notitie een hyperlink zet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 hyperlinks in contactpersoon notities
Het gaat om het volgende probleem:
iPhone 4 softwareversie 4.3.5. Als ik in mijn outlook 2007 bij een contactpersoon in de notitie een hyperlink zet en open deze contactpersoon vervolgens op de iPhone wordt de hyperlink zowel van de iPhone als in mijn outlook 2007 verwijdert. Als ik me niet vergis worden deze hyperlinks in de notities niet ondersteund op de iPhone. Is er een manier om te zorgen dat deze hyperlink wel bij de contactpersoon in outlook 2007 blijft staan? Dus eigenlijk wil ik dat bij de synchronisatie tussen iPhone en Outlook 2007 plaats vindt maar dat bij conflict outlook wint. Is dit mogelijk? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand een idee hoe dit probleem aan te pakken? heb namelijk ook al alle apps in de appstore geprobeerd die onder contactpersonen sync outlook te vinden zijn...
Helaas verdwijnt de hyperlink altijd nog ook als ik de sync via die apps laat gaan. |
|
|||
|
|||
Zet die hyperlink als website in je contact niet als notitie
|
|
|||
|
|||
Citaat:
sorry voor de onduidelijkheid van mij kant ik had hier iets duidelijker moeten aangeven om wat voor hyperlinks het gaat. |
|
|||
|
|||
Kun je als website niet die server opslaan?
Dat ziet er dan uit als //server/dit/is/een/map/document.doc of Code:
http://192.168.0.100/dit/is/een/map/document.doc |
|
|||
|
|||
Citaat:
Thnx ga het even uitproberen! |
|
|||
|
|||
Heb met iOS 5 geen problemen meer probleem is opgelost topic mag van mij gesloten worden. THNX
|
Labels |
contactpersonen, iphone 4, outlook 2007, synchronisatie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gezocht: PDF reader die met lagen/hyperlinks kan werken | CRR | iPhone Apps | 2 | 23-11-10 23:29 |
'callme' contactpersoon verwijderen | kris77 | Archief | 5 | 16-11-09 11:32 |
Herkenning contactpersoon | DaphneS | Archief | 2 | 21-04-08 15:27 |
Foto contactpersoon | Frank88 | Unlock [archief] | 3 | 11-03-08 10:22 |
Contactpersoon US gezocht | djkrikke | Archief | 4 | 06-12-07 23:29 |
|
|