Uitzondering aanmaken op geluid-uit-stand discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Vraagje, Ik verwacht een heel belangrijk telefoontje binnenkort (vriendin is zwanger), maar ga naar een plek waar de telefoon op trillen moet staan ( ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Uitzondering aanmaken op geluid-uit-stand
Hallo.
Vraagje, Ik verwacht een heel belangrijk telefoontje binnenkort (vriendin is zwanger), maar ga naar een plek waar de telefoon op trillen moet staan ( geluid uit dus). Is het mogelijk dat ik aan een contact ( mijn vriendin) iets toe kan wijzen dat dat contact wel gewoon een hoorbare ringtone krijgt? Bij voorbaat dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Scherp geluid na indrukken Stand-By Knop | Guntha.O | iPhone algemeen | 3 | 14-02-11 10:09 |
Geluid Iphone 4 crashen bij hoogste stand | migros | iPhone algemeen | 0 | 26-08-10 10:52 |
iphone valt uit in stand by !! | mr_animal | iPhone algemeen | 35 | 04-04-09 17:42 |
simpele bureau stand Desk stand iphone 3g? | ross | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 31-10-08 14:00 |
|
|